Inlägg från: Barbaskön |Visa alla inlägg
  • Barbaskön

Idol 2005

Men hur kan Clabbe säga detta till Anges, så gubbigt:

? Yeah, yeah, yeah, fan vad du är bra i dag, Agnes. Men du skulle kunna slipa av lite gullighet, lite barnslighet. Kanske lite mer bett i blicken, som om du hade varit tillsammans med i alla fall en kille, tyckte Clabbe.

Jag brukar hålla med Clabbe i mycket han säger, han är lite rå och tuff men att säga att man ska se som om att man har varit tillsammans med ialla fall en kille är ju för jäkligt!

• Barbaskön

Men vad i H-vete hur f.n kan JENS vara kvar.....gaaaaaaah

Skit att sötnosen Ola åkte

• Barbaskön

Nä nu tror jag att Agnes hänger löst, rock var inte hennes gebit!

Men jag slutar aldrig förvånas - när sjutton kommer JENS åka ut. Han klappade ju igenom på balladen. Men han klarar väl sig ikväll igen.....

• Barbaskön

Alltså det här med Agnes och lite "mullig" i ansiktet. Ni måste komma ihåg att hon är bara 17 år, titta på bilder av er själva i den åldern. I alla fall så var jag som hon i den åldern - lite fyllig i kinderna. Med åren så förändras man och blir lite "mognare" i ansiktet och lite "tunnare" - SLÅ SLUTA skriva så jäkla mycket hur man ser ut. Har vi inte tillräckligt med tryck i samhället när det gäller utseende? I detta program så handlar det väl om hur man sjunger och framträder som artist!!!!!!

• Barbaskön

Det här gjorde väl Sibel väldigt bra?! Bra attityd

• Barbaskön

nä vad då skitkass, beskriv mer vad du menar. Vad är fel?

• Barbaskön

Jag tycker Sibel gjorde det bra, hon är annars så "fnittrig" och "fin" och "puttignuttig!" och jag tycker hon gjorde det rockigt och med bra attityd.

• Barbaskön

men hallå låten är ju så även i orginal. Man kan ju inte gilla alla låter, jag gillar inte låten men hon framförde och presterade låten bra och som den ska vara.

Inte som MuMMel MuMMel Agnes. När hon tar i så känns det som hon sjunger i bomull!

• Barbaskön

Ming: Nä smaken är delad, men nu har du ialla fall sagt vad du menade varför det var dåligt - och det var bra!

• Barbaskön

MIng: Ja det menade ju jag med
    (eller delad som mittbenan.....((håret...du vet.....)) hihihihi)

• Barbaskön

Rosamoln: Håller med dig! Jag försöker också förstå vad det är som är så bra med Agnes röst. Alltså jag tycker det är supersöt tjej och hon jobbar på bra men hennes röst kan jag inte riktigt förlika mig med. Jag upplever att hon sjunger genom/i bomull. Det låter lite tjockt och inte riktigt klart. Men det kanske är jag som har en vaxpropp i örat.... måste kolla det!

• Barbaskön

MIng: Du har nog rätt, nu när det var kortrepris så är ju båda Sibels låtar väldigt skrikiga.....

• Barbaskön

malinz81: hihihih jag hajade till tyckte att du skrev att det var något på g mellan Anges och Sibel...

Svar på tråden Idol 2005