Inlägg från: Jefa |Visa alla inlägg
  • Jefa

Idol 2005

Men igår blev ju Sibel och Elina kvar och båda fick gå och ställa sig brevid Jens

• Jefa

Ja, juryn kan ju inte säga att de är bra bara för att vara snälla och tänka på att vissa blir lite ledsna av det!
    Blev riktigt irriterad på Sibels barnsliga beteende bara för att DAniel inte tyckte hon var bara bra igår! Ska hon komma någonstans måste hon ju växa upp en del!

• Jefa

Phantera
    Det var Jens som vanligt. Men den 3:e som fått minst röster var Sibel

• Jefa

Sebastian var BRA!!
    Men usch för Sibel. Rösten blev allt för skrikig och kass!
    Men Jens var bra idag!

• Jefa

Hoppas Sibel åker ikväll. Kan inte för nåt fatta hur hon kunde få så bra kommentarer? Hade aldrig orkat lyssna på en skiva med sån musik med henne!

Men jag vill så gärna höra Sebastian göra "My way"

• Jefa

Ha? Jag skulle gjort väldigt mycket för att få se ut som Agnes!

• Jefa

Tycker att det lät alldels för skrikigt när Sibel sjunger. Det enda bra hon gjort i dessa finaler är Imagine med John Lennon.

Är Agnes autistisk??

• Jefa

Ja, jag frågade eftersom de skrivit det i Aftonbladet. Då undrade jag bara om det var så eller inte. För är hon inte det så undrar jag hur de kan skriva så?!

• Jefa

Homben
    Det går i repris nu från början. Är kvar på uttagningarna. På vardagar klockan 15.10 på tv4!

• Jefa

Annizz
    Äntligen nån som tycker som mig. Tycker hon borde åkt ut i fredags. Eller tom fredagen innan det!

Svar på tråden Idol 2005