Inlägg från: Alec |Visa alla inlägg
  • Alec

Idol 2005

Cheri: du har sååååå rätt!!!

• Alec

Han och Patrik från Fame Factory kanske kan bilda en duo?

• Alec

Däremot tycker jag att Jens var väldigt storsint efteråt när han åkte ut!

• Alec

Fast på allvar, inte är Agnes ful?

• Alec

tahira: Så klart Agnes ser ut som ett litet barn, hon är ju bara 17 (?). Bara barnet!
    Men jag tycker att hon ser bra ut, så där håller jag inte med dig!

• Alec

Nej precis, bara för att man är 17 är det inte snyggt att se ut som 12!!! Tur att Agnes inte gör det då! =)

• Alec

Fast det har ju varit olika teman och Sebastian har varit med i varje veckofinal, så på vilket sätt är han enformig? Då är ju de andra likadana?!? Jag menar, på vilket sätt har Agnes utmärkt sig lite extra med att inte vara enformig?!?

• Alec

Vi kan jämföra med Sibel också, om ni så vill!

• Alec

saraseal: jag med, började tänka att tänk om det var bill som stod där och sa så. tycker ändå att det var storsint av honom. själv skulle jag blivit skitsur och gått av scen ;)

• Alec

de borde slå sig ihop eftersom de båda är okarismatiska och en stor del av svenska befolkningen får moderskänslor när de ser dessa två pojkar med noll scennärvaro! det är ju så synd om dem båda. tänk då vilket radarpar de skulle bli! de skulle kunna ha kareokekvällar på lokala barer runt om i sverige och ha brinkenstjärna som manager! det blir fabulous! ;)

• Alec

Jag tror inte att folk ÄLSKAR idolerna. Det låter inte klokt. Klart man har sin favorit, men att man för den skull verkligen älskar en viss person i Idol låter lite galet!

• Alec

Ut med Agnes
    Ut med Sibel
    och så vinner käraste Sebastian!

• Alec

det är inget på gång med agnes och sebastian. det är ju vi som har ett hemligt förhållande ;)

• Alec

sebastian e kvar! nu spelar det ingen roll vem som blir kvar

Svar på tråden Idol 2005