Inlägg från: Missisola |Visa alla inlägg
  • Missisola

Idol 2005

Hoppas Jens åker - för det där lät inte bra.... och Sibel...ja jag säger det igen ..NOLL IDOL potential...Kan INTE se henne slå alls.... Hon komemr bli lika famous som Anders som vann FF....

Nä Basse..... han är en Idol..........

Sebatian och Agnes till final!!!

• Missisola

Eum... Har Anders haft nån HIT.... Den som det gått bra för är det ju Magnus som vann första(Fame) och i viss mån Becker...men Anders...nääääää... Släppa singlar kan man väl tills det växer mossa på en...

Popstars hette väl det på FEMMAN..... Det finns ju EN kvar.... Ana...hon var med i nån tjejgrupp som sattes samman... Hon har ju gjort ledmotivet till spiderman

• Missisola

Nästa vecka hoppas jag Sibel ryker.....*ryyyser*.....

Och jag tycker Sebastian sjöng kanon trots halsont!!!

• Missisola

SassaBrassa: Då är vi två!!!!

Undrar vad det komemr stå på rubrikerna i morgon...

Lille jens hade ju gråten i halsen....

• Missisola

Jag ÄLSKAR The Ark och Melody Club..... och all POPmusik..... och jag Lööööövvvvs Basse!!!!
    Så vem man håller på och gillar kanske har lite med den stil som passar en själv mest...

Smala gängliga pojkar som sjunger .....yeahhhh
    (älskade tex Blur/Suede/Pulp)

Att jag inte gillar Sibel tex kan ha att göra med att jag inte gillar POWERBALLADS a la Carey...Dion osv....

Eg. gillar jag inte Agnes heller pga hennes stil - dvs det hon antagligen kommer sjunga om hon blir en IDOL.... fast hon är j-ligt duktig...

• Missisola

...måste gå åt mycket hinkar till alla som KRÄKS så himla mycket över alla.....*suckar*...

Det är väl bara toppen att man är olika!!!!!!

• Missisola

Sebastian har ju fixat alla stilar, men det lyser igenom vad som är hans nisch.... och man måste ju få göra det som ligger en närmast..eller hur...
    Men jag kan inte se Seb. som soloartist eg. han ska vara i ett band....

• Missisola

Sibel kan inte ta kritik spec. bra.... man ser det... hon spänner sig och ser hatisk ut...

Hur ska det då vara nät första plattan kommer ...........

• Missisola

Men det är ju inte Basse som valt låt denna gång....det är ju juryn...och de vill väl se han köra en RollingStones låt!!!!!

Hans Life on mars är det bästa jag sett i IDOL!!(håller med Daniel där)

• Missisola

Oki då var de snart bara två kvar...och jag säger det igen....

Sibel har INGEN STARQUALITY för fem öre.....!!!
    Låt 2 fixa hon riktigt bra - visst rock är hennes stil! Men eum... jag skulle aldrig köpa en skiva av henne - och ännu midre titta på henne...Hon är skittrist att titta på och har alldeles för spröd röst...
    (och kan FF INTE TA KRITIK)

Agnes - har jag liksom lyckats missa jämt, men nu har jag hört henne några ggr och jag säger wow...17 år och sån utvecklad röst!!!! Verkligen RIV!!!!
    I Beautiful var hon lite nervös i början - men falskt sjöng hon inte....
    Och den tjejen hon utstrålar starquality.... WOW!!!!

Sebastian *dånar*.... det blir bara värre och värre....eller större och större min beundran för denne kille!!!
    Alltså jag finner inte ord... HAN ÄR TA MIG F-N ................ B.Ä.S.T!
    Första låten är ju grym(sen att vissa tycker att Mr Jagger gjort detta ett antal år redan ...eum)
    Sineads gamla hit var verkligen en utmaning - och tyvärr så funkade inte hans såriga hals till den tycker jag , men men... Jurun hade nog verkligen en tanke bakom det valet...
    Och STARQUALITYN bara SPRUDLAR!!!!!

Alltså Basse och Agnes till final!!!!!!!!!!!!!!!

• Missisola

...och för övrigt vill jag tillägga(igen) att
    Life On Mars med Basse är nått av det bästa jag hört i ett sånt program!!!!!!!

• Missisola

Eum.... Sebbe kommer def. göra en Darin.....!!!! och alla glömmer Sibel....

• Missisola

Uscha jag blir nästan arg när jag ser Sibel - hon har typ nått tomt i blicken hela tiden...frånavarande nonchalant....*ryser*........

• Missisola

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!1!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

She out!

• Missisola

Jourhavande medmänniska kanske...hon som kramade Sibel.... för att slippa rubrikerna SIBEL BRÖT I HOP - fast de kommer vi garanterat få se....!!!!

Så vi kan påverkar vilka sånger de ska sjunga...IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII

LIFE ON MARS och han knäcker Agnes!

• Missisola

Men varför tittar ni då då???

• Missisola

Men Sebastian hade ju gjort den på sitt sätt sa han ju i programmet ...han var ju skeptisk...först...

Sen så kommer ju tvåan ändå spela in den...

Darin hade ju med finallåten på sin skiva...den som Daniel fick hit med...

• Missisola

Cheri: Jepp.... Blev jättepaff när mina fritidsbarn spelade Darins skiva och Daniles låt var med(fatta inte att det var en final låt )

• Missisola

Har rösta nu på LifeOnMars!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Svar på tråden Idol 2005