Idol 2005
Presskonferens igår fm, enl Aftonbladets texttv på Femman.
Presskonferens igår fm, enl Aftonbladets texttv på Femman.
Jag tycker Jonah är lika charmig som en gråsten! Så tråååkig!
Jag hejar på Måns (ännu mera om han lägger av med sin fåniga dialekt, pågen är från LUND, prata skånska då!!!), Ola och Sebastian!! Marieme är också duktig!
Pyff: Hon har bott utomlands i flera år, bla i USA. Hennes man är från Japan och vete sjuttsingen om inte de pratar engelska med varandra.
Maria är helt intetsägande! Ska en tjej vinna hejar jag på Marieme! Annars är ju Måns och Sebastian favoriter!
Har ni läst på aftonbladet att Ola får porr-sms! Han tror att det är äldre kvinnor som skickat dem, och då vill jag bara dementera! Det är INTE jag!
hahahihihahohe..... (Även om han är en pralin!)
Men vad var det Agnes sa "Jag känner inte till några 80talslåtar"???
VA???
Och Jens: Det finns inget bra från 80talet, pest eller kolera...
Vad är det för fel på dem???
Agnes känns helt menlös.... Hela hon är... "ehh.... ähh.... jag veheheheeeet inte... fnissfniss*
Hoppas Jens åker ut!
Min lista ser nog ut så här för tillfället
1. Sebastian
2. Ola
3. Jonah
4. Marieme
5. Resten....
Haha, Ålen....
verkligen passande! Fast bra e han!
Tycker annars att Jonah verkar sååå korkad... "Jag ska sjunga en låt, men jag vet inte vad artisten heter, för det är så konstigt namn" Öh?
Terence Trent Dárby? Är det svårt?
Och Agnes: "Jag vet inga låtar från 80talet"
MEN LÅTSAS ATT DU VET DÅ FÖR F-N!
Å vad jag stör mig på dem....
Jens borde ha diskats!!! I promised myself är från 1990!!!!!!! BUUUUUU!!!!!
Hm, då ska de minsann inte kalla det 80talstema. Morr.
Jaha! Jag trodde de fick välja helt själva!
Eftersom alla hetsar upp sig över Clabbe, så ska jag berätta en liten anekdot från Visby sommaren 2002! Jag och min man var där med 2 killkompisar. En kväll satt vi på en krog och den ena kompisen skulle gå på toa. Det var en sån toa med handfat i ett rum och flera små toabås.
Kompisen kunde inte öppna toadörren in till toan, så servitrisen fick komma och öppna med nyckel. Då hade.... tamda-daaaam: CLABBE låst in sig med 3 handfat och 4 toabås helt själv... Så sa han "OJ; jag trodde det bara var en toa" .... Öh??? Så blind e han väl inte? Hihi...
Jag tycker:
Agnes är menlös och luddig och "ehh.... äh..... jag vet inget om disco, jag vet inget om 80-talslåtar.... eh... ihh... " MEN VAD VET DU DÅ MÄNNISKA?????
Måns - en pralin att titta på men en idol? nja....
Sebastian - klar favvo
Sibel -också favvo
Jonah: Färglös och präktig
Jens: Vad gör han i Idol? Det räcker inte med rösten
Elina: Får inte kläm på henne riktigt...
Var det nån som hörde vad Jonah sa om sitt namn. Min man skulle babbla om nåt samtidigt så jag missade det. Att han skulle ha det som artistnamn ändå, eller VAD var det han sa?
bustösen: Tack!
Jag trodde det var för att det var bibliskt eller nåt... Tror han åkte ut för att han gått ut med att han är frireligiös. Sånt stör sig folk på, speciellt när det är i närheten av Livets Ord.
Tycker Sebastian är cool. Han vet att han är jävligt duktig, och hycklar inte med det. Osvenskt så det förslår. Tycker han e skön när han säger att han är där för att visa vem han är och inte visa bredd. Det är ju så det är i branschen, man gör det man är bra på och visar inte bredd. Tänk om Robbie Williams eller Gwen skulle varva smör, rock, disco, pop, bossanova och lite jazz... Näe....
Vaddå för beteende?
Annars kan du kolla på alla gamla avsnitt på TV4.se de går väl i repris på TV4+ eller 400, så sök på deras hemsida
Neje.... hon är så meeeenlös....
Mumu: Tack!
Sebastian eller Sibel !
FÖ: Lite roligt att så många skåningar (Ola, Måns, Elina, Sibel) gick så långt i IDOL.
Linda patriot