Inlägg från: Jefa |Visa alla inlägg
  • Jefa

Idol 2005

Men de som inte vinner har väl rätt att gå till vilket bolag de vill?
    För de har ju redan material klart till en hel skiva för den som vinner?
    Egentligen är det ju dåligt att vinna

• Jefa

Asså, Sibel ÄR bra på det hon gjorde igår. Men inte på nåt annat. Varför ska någon vinna som bara kan sjunga en sorts musikstil??

• Jefa

Julienne
    Håller inte alls med dig ang. Agnes. Vem bestämmer vart hon ska sjunga ut och inte? Till skillnad från många nadra som är/har vart med i Idol så kopierar hon inte låtarna rätt av utan sjunger dem på ett sätt som passar henne. Alltså är det ju upp till henne vad som är rätt och fel att sjunga. Eller?

• Jefa

Gäspan
    Men vi har ju våra favoriter, får inte juryn ha det oxå?

• Jefa

Gäspan
    Men då kan man ju lika gärna skriva
    "Så mycket som Peter Swartling gillar Sibel så får hon säkert ett fint skivkontrakt även om hon inte vinner IDOL..."

• Jefa

Missisola
    Här står hinkarna redo

Nä, jag tycker alla är bra, men det är tråkigt om någon skulle vinna som bara kan sjunga en sorts musikstil. För det är ingen riktig artist enligt mig. Som nu tex Sibel... Mne hon är duktig på sånna låtar som tex igår.

• Jefa

Gäspan
    Det är väl två gånger? Och igår var det ju inte för hennes röst/sång utan att Daniel tyckte att det var tråkigt att hon valde två nästan lika sånger?

• Jefa

Halstabletten
    Visst är det lite lustigt. Här älskar verkligen folk en viss person i Idol, men det är strängt förbjudet för någon ur juryn att tycka samma sak!

• Jefa

Menade inte älskar som i just älskar! Men det är okay för folk här inne att hålla på en av dem och tycka att just den personen är klart bäst. Men att någon i juryn skulle tycka likadant, det går ju inte alls för sig

• Jefa

Tjongballong
    Helt fel har du! (Enligt mig )
    Hade det vart så så hade inte Ola eller Måns åkt ut än...eller hur?

• Jefa

Förstår inte vad man kan ha emot Agnes? Hon är ju superduktig!!
    Är iaf glad att det blev Sibel som åkte ut

• Jefa

Jag tycker att det bara lät skrikigt när Sibel sjöng rock.

De ringde och frågade om jag kunde jobba på fredag fram till 22. Men jag sa att jag inte kunde. Tänk om de visste att jag sa nej på Idol-finalen

Svar på tråden Idol 2005