Idol 2005
Hur f*n kan juryn ge så bra betyg till Agnes idag??? idag var hon ju jättedålig.
Hur f*n kan juryn ge så bra betyg till Agnes idag??? idag var hon ju jättedålig.
Agnes låter så ansträngd när hon sjunger...som om hon har ett stort äpple i halsen
Sebastian är BÄST
Agnes låter ALLTID lika ansträngd, usch för henne. Hoppas faktiskt att hon åker ut, skulle vara skitkul för då blir juryn galen
de är ju för f*n kära i henne.
silhuett: Ja det gör hon verkligen
ut med Agnes nu då.....
Sebastian är en riktig idol
Pyff: med tanke på hur många som har varit med i FF så har det gått riktigt dåligt för de flesta i det programmet. Iallafall hör man inget om dom längre....den där Jimmy Jansson hör man ju tyvärr.....han sjunger ju heeeeelt sjukt dåligt....gung gung gunga du o ja....tjalalalala USCH
Jens är en riktig syltagris
Snobben: Popstars fanns det något som hette, där finns ingen kvar
Skönt att jens åkte ut.....men det hade varit ännu skönare att slippa höra på Agnes dåliga röst.....stor kråka i näsan
Attol: Även om Agnes var jätteduktig och hämtade sig efter missödet så låter hon fortfarande som hon håller på att kvävas. Jag retar mig något enormt på hennes röst...USCH
Zazla: Håller verkligen med dig om Agnes
Attol: Haha nä visserligen, men unik??? nä fy
Bara inte Agnes vinner så blir jag glad
Jag hoppas verkligen att Agnes åker ut idag. Men tyvärr så går nog hon vidare till finalen.
Hoppas Sebastian vinner allt, han e grym
Denna tråden finns nog inte kvar till nästa fredag, tas de inte bort efter 3 månader?
Heja Sebastian........
Jag kommer skämmas ihjäl om Agnes vinner, hoppas någon kan ge henne nässpray så man kan få höra en bra låt med henne iallafall, det är väl det minsta man kan begära i en final
rosamoln: Håller med dig, Agnes är bara usch
rosamoln: Ja verkligen, hon hörs inte och det man hör låter för jäkligt, det låter som hon har en stor degklump i halsen hahaha. Jag är förvånad över att hon kommit så här långt.
rosamoln: *ryser* jag också, jag är förbannad
Har ni röstat på vilken låt ni vill att de ska sjunga i finalen? jag var precis inne och kollade