Inlägg från: AxelArvid |Visa alla inlägg
  • AxelArvid

Idol 2005

Hur f*n kan juryn ge så bra betyg till Agnes idag??? idag var hon ju jättedålig.

• AxelArvid

Agnes låter så ansträngd när hon sjunger...som om hon har ett stort äpple i halsen

• AxelArvid

Agnes låter ALLTID lika ansträngd, usch för henne. Hoppas faktiskt att hon åker ut, skulle vara skitkul för då blir juryn galen de är ju för f*n kära i henne.

• AxelArvid

silhuett: Ja det gör hon verkligen ut med Agnes nu då.....
    Sebastian är en riktig idol

• AxelArvid

Pyff: med tanke på hur många som har varit med i FF så har det gått riktigt dåligt för de flesta i det programmet. Iallafall hör man inget om dom längre....den där Jimmy Jansson hör man ju tyvärr.....han sjunger ju heeeeelt sjukt dåligt....gung gung gunga du o ja....tjalalalala USCH

• AxelArvid

Skönt att jens åkte ut.....men det hade varit ännu skönare att slippa höra på Agnes dåliga röst.....stor kråka i näsan

• AxelArvid

Attol: Även om Agnes var jätteduktig och hämtade sig efter missödet så låter hon fortfarande som hon håller på att kvävas. Jag retar mig något enormt på hennes röst...USCH

• AxelArvid

Jag hoppas verkligen att Agnes åker ut idag. Men tyvärr så går nog hon vidare till finalen.

Hoppas Sebastian vinner allt, han e grym

• AxelArvid

Denna tråden finns nog inte kvar till nästa fredag, tas de inte bort efter 3 månader?

Heja Sebastian........

• AxelArvid

Jag kommer skämmas ihjäl om Agnes vinner, hoppas någon kan ge henne nässpray så man kan få höra en bra låt med henne iallafall, det är väl det minsta man kan begära i en final

• AxelArvid

rosamoln: Ja verkligen, hon hörs inte och det man hör låter för jäkligt, det låter som hon har en stor degklump i halsen hahaha. Jag är förvånad över att hon kommit så här långt.

• AxelArvid

Har ni röstat på vilken låt ni vill att de ska sjunga i finalen? jag var precis inne och kollade

Svar på tråden Idol 2005