Idol 2005
Saknar fortfarande alla från förra året.... Bättre röster, större personligheter ja dom var bättre helt enkelt
Och ändå tycker juryn detta året är bättre....?!
Saknar fortfarande alla från förra året.... Bättre röster, större personligheter ja dom var bättre helt enkelt
Och ändå tycker juryn detta året är bättre....?!
Lyssnar just nu på DARIN-step up på Datorn
Han är ju bara bäst
!!!!!!!!!!!!!!!!
Tror inte Sebastian kommer vinna.... Nog för han är asbra....Men nä tror inte det ändå.
Ja mycket konstigt. Man tar ju reda på vad artisten heter som man ska sjunga! Givetvis!
Men har ni missat Darins sommarturné med 2 av våra största svenska artister nämligen Lena PH och Magnus U?
Jag såg den konserten. Wow vilken bra konsert det var, och måste nog säga att alla 3 höll hög klass (även att Magnus U fått mkt dåligt kritik).
FAN vad DÅLIG Marieme var!!!!!!!
Jonah var över förväntan idag!! Första gången jag tyckt han var bra i HELA tävlingen!!!
1:a gången Agnes sjungt bra!!!!!!!
Hon passar bättre till svenska sånger än egelska!!!!!!!!!!!!!!!
Ja magaluf-låten är dåligt.... Men Jonah bra udag för en gångs skull...............
JAG ÄLSKAR KENT!!!!!!!!!!!!!!
Sebastian gjorde det bra... Fast han behöver jobba mer med kroppsspråket.... Gesikulera lite mer........ Annars bra
Kent RULES!!!!!!!!!!
Så jävla bra e dom!!
Har sett dom 2 ggr live
.
Men inte helt rätt låt för Sebastian... Men bra att han valde något utanför HANS STIL... annars blir det bara samma hela tiden..................
Ellen: Tycker jag med... för det mesta
Daniel heter han....
Tillsammans med Stina från förra året...
Jens var bra idag... Han brukar inte vara så bra.
Sibel var bra men orginalet berör sååå ycket mer.
Måns var hyfsad...
Bonanza:
Kommer inte ihåg faktiskt... Han eller Jens tror jag det var.
Elina har bäst röst av alla tycker jag!!!!!! Sen bryr jag mig inte om vad juryn tycker
Laleh är skit bra!!!
Gillade henne i JallaJalla oxå
sveasmamma:
Det var Sebastian som sjöng den..
Ja hon är kvar!
Elina heter hon.
Ska sjunga "These words" på fredag