Inlägg från: rosamoln |Visa alla inlägg
  • rosamoln

Idol 2005

M76

Håller med dig!
    Hur de är i intervjuerna struntar jag i, såvida de inte är elaka. Har aldrig tänkt på att Agnes skulle vara obegåvad eller Sibel barnslig. varför kommentera sådant? Skulle vilja se er med kameror upp i ansiktet och en massa TV-tittare! Dessutom är de ju väldigt unga, så de är väl normala för sin ålder. Då reagerar jag mer på Sebastian. 20 år och så mogen! Det kallar jag ovanligt. (men inget fel för det)

Som M76 säger. Det är mycket värre att lyssna på en som är divig!

• rosamoln

Stitch

Jo jag vet, han verkar vara lite divig. Det är synd, för jag tycker han är så bra!
    Än så länge är han inte störande divig, men blir det värre får han det nog svårt...

• rosamoln

Äntligen åkte Elina!

Vet ni vad jag tror. Att juryn har bestämt att de inte ska säga något dåligt om Agnes insats. Hon skulle kunna stå på scenen och ha micken avstängd, och ändå få lika mycket beröm. Spelar ingen roll vad hon gör, de har bestämt sig.

Okej, jag vet att en del gillar henne, men så bra som juryn säger att hon är, är hon väl ändå inte?
    Tycker inte jag i alla fall, vilket ni säkert förstått

• rosamoln

Agnes 1
    Sibel
    Måns
    Jens
    Sebastian 8

• rosamoln

Agnes 1
    Sibel 1
    Måns
    Jens
    Sebastian 8

Jag var visst inte uppdaterad

• rosamoln

Missisola

fast man ska ju inte lita på allt som står i tidningarna...

• rosamoln

Mumu

fast deras kritik är inte alltid den bästa heller. Tänk om man skulle få sådan kritik av sin chef, så skulle man ju bli helt ställd. De kör ju med personangrepp.
    Börja jämföra med Agnes, så otroligt dåligt! kan jag med göra då, Sibel är hästlängder bättre än Agnes

• rosamoln

Missisola

Om min chef gick till personangrepp på det sättet, skulle jag bli väldigt ledsen. Inte skulle det rinna av mig...
    Fast nu har jag världens bästa chef, så jag behöver inte oroa mig

• rosamoln

Tycker inte alls Jens är så dålig. Hans sätt stör mig, det där flörtiga, äckliga, men annars är han duktig.
    Vet att jag skrivit det innan, men det behöves uppdateras, efter alla sågningar av honom

drakon- Jag står på din sida i detta

• rosamoln

Nu kommer Jens-älskarna som först! Ni har behövts tidigare ju Inte för att jag gillar honom enormt mycket och jag avskyr hans sliskiga stil, men så dålig som många skriver att han, tycker jag verkligen inte att han är!

Svar på tråden Idol 2005