Inlägg från: Gäspan |Visa alla inlägg
  • Gäspan

Idol 2005

Mumu; Jamen, om man är lite rund så tar man väl inte på sig kråskrage OCH barärmad väst? Om inte nån har viskat i ens öra att "du ser jääättebra ut i det där, sååå trendig..."

• Gäspan

...och vad är fredagens tema?

• Gäspan

Sibel har gjort bästa låtvalet. Elina det sämsta- jag menar, den sjunger ju ALLA nyskilda tanter på karaokekvällar är dom är lite på fyllan. Den är patetisk. Men i och för sig...alla känner ju igen låten.
    Jens sjunger Earth wind an fire- det trodde jag var en typisk Jonah-låt.

• Gäspan

men Jonah då...Jesus hade väl gott om tålamod?

• Gäspan

Hm...undrar om inte Aftonbladets skriverier om mobbing-Jonah gjorde sitt till igår. Ingen gillar väl en dryg mobbare som bytt namn från Jonas till Jonah?

Jag håller på Sebastian och Sibel.

Elina var patetisk igår. Som sagt, det krävs nog en smärtsam skilsmässa för att man ska göra den låten trovärdigt. Jens fruktansvärd. Det här kommer att bli en rysare. Till sist har man kanske bara två falsksjungande dåliga alternativ kvar.....

• Gäspan

Jag tycker att Sibel har valt den sämsta låten. Och Måns. Det kan bara bli parodi med de låtarna.

Agnes och Sebastian har nog gjort bäst låtval den här gången....

• Gäspan

Jag tycker att Daniel i juryn verkar lite väl....hm...intresserad av Agnes (valde ett fint ord). Han kanske har tröttnat på Stina? Jag menar, hon är ju faktiskt från förra säsongen. Han kanske tänker uppdatera sig med en lantligt läspande sjuttonåring?

• Gäspan

Agnes 1
    Sibel
    Måns
    Jens
    Sebastian 5

• Gäspan

kul att dom får göra två låtar var. Och som vanligt har Sebastian gjort det bästa låtvalet.....

• Gäspan

Ha! Kan han inte! Skulle han vara en slags Robert Plant? Never!!!!!

Svar på tråden Idol 2005