Inlägg från: Gäspan |Visa alla inlägg
  • Gäspan

Idol 2005

hm...när man är tretton.....det gjorde iallafall mina söner.

• Gäspan

...vilka hängde löst igår?

• Gäspan

Jag hoppas på final mellan Sebastian och Sibel. Och i den hoppas jag att Sebastian kommer tvåa. Han får nog en bättre karriär på egen hand. Skulle lida av att se honom med Daniel Lindströms låtmaterial och den typen av smör-upplägg. Det passar nog Sibel bättre......

• Gäspan

Pyret82: Tack! Nu klarnar det...

• Gäspan

Man ska få se intervjuer med de som har åkt ut.....

• Gäspan

Jag vill att det ska bli final mellan Sebastian och Sibel!!! jag vill-jag vill-jag vill!

• Gäspan

nu har jag tjuvlyssnat på Sebastian när han sjunger "with or without you" (på tv4:s Idolsajt) och det lät hur bra som helst.

• Gäspan

Jag hoppas att Agnes åker ut nästa gång. Hon är en söt liten flicka, men Sibel är ju en stjärna. (hon sjöng "Hero" så mina ögon tårades) Och Sebastian får nog en fin karriär hur som helst. Så jag hoppas att Sibel vinner och får BMG:s smörpaket, så kan Sebastian få ett bättre upplägg, som Darin. Det är han värd. Sebastian alltså...

• Gäspan

Så mycket som Daniel Breitholz gillar Agnes så får hon säkert ett fint skivkontrakt även om hon inte vinner IDOL...

• Gäspan

Jefa: Jo, det är klart att dom får. Och det framgår ju tydligt att han inte tycker att hon kan göra någonting dåligt.

• Gäspan

Jefa: Fast Sibel har väl ändå fått ta emot en del kritik under resans gång?

• Gäspan

Missiola: nej, Sibel kommer få en del att kämpa med tror jag. Och jag bara älskar Sebastian, jag med! Fast det gör i och för sig alla här hemma! Utom hårdrocksfemtonåringen som tycker att Sibel hade den bästa hårdrocksrösten...

• Gäspan

Jefa och alec: man kan väl älska en idol som man älskar....tomtegröt...?

• Gäspan

Jag tror att Agnes blir en jättefin artist bara hon får växa till sig lite. Det tycker jag att Sibel också behöver. För deras egen skull. Men, nu är det tre bra finalister kvar. Så det spelar inte så stor roll vem som vinner. Men spännande är det!

• Gäspan

Jättebra låtval. Förutom "Flashdance"-låten då. Och "Start me up" som är lite för mycket av det vi redan sett av Sebastian...

• Gäspan

...det här känns som den mest osäkra och spännande gången hittills....

• Gäspan

Åh, tyckte att det var så synd att Sibel åkte ut. Det är något med hennes röst som får ögonen att tåras på mig...

Svar på tråden Idol 2005