Inlägg från: rosamoln |Visa alla inlägg
  • rosamoln

Idol 2005

Snowgirl- Vad dåligt! Fast jag tror inte att den sajten hjälper så myket. De flesta av Sveriges befolkning känner nog inte till den och även om man gör det, följer nog inte så många det som står.

Sebastian vinner ju ändå

Lust att länka till sajten förresten?

• rosamoln

Alec

Att välja att vara en offentlig person, betyder inte att amn ska bli utsatt för mobbning. Kommer aldrig förstå varför man helst plöstligt har rätt att klanka ner på en människa för att denne råkar synas i TV. Det är ju fortfarande en MÄNNISKA.

Bra att du skrev Angelica. Tyvärr tror jag inte de bryr sig ett dugg. De som ordnat sidan var väl från Flashback? Det säger ju allt...

• rosamoln

Angelica

Ja, man kan ju hoppas att de har något samvete...

• rosamoln

Man har valt att bli offentlig, inte att bli hånad. Alla människor förtjänar samma respekt, oavsett om de är kändisar eller inte.

Blir också ledsen för Jens skull.

• rosamoln

Angelica

Bra att du fick svar

Tyckte dock att det var ett lite konstigt svar. Han hatar jurymedlemmarna för att de fäller elaka kommentarer, men gör samma sak själv!

• rosamoln

Tycker inte Idol symboliserar dålig musik. Alla har vi olika smak.

• rosamoln

Vad löjliga de är! Har t.om. tecknade bilder på Jens. Han och många av de andra deltagarna är ändå bortglamda snart, så de kan ju lägga sin energi på annat...

• rosamoln

Vill också att det ska vara final mellan Sebastian och Agnes. Sebastian etta såklart

• rosamoln

1. Sebastian

2. Sibel

INTE 3. Agnes

Tyvärr kommer nog Agnes tvåa Så som juryn håller på med henne också, blääää! Tycker att hon är så dålig. Håller på med tungan som en bebis när hon sjunger! Nej, usch, så kanske man inte ska säga, tycker bara att hon är överskattad.

• rosamoln

Åh fy, jag kan inte lyssna på Agnes!

Svar på tråden Idol 2005