Idol 2005
Sebastian däremot, ger mig rysningar
Sebastian däremot, ger mig rysningar
Men Agnes kommer ju till final, så det är inte ens spännande.
Som alltid
Jag försöker verkligen tycka att Agnes är bra, efetrsom så många uppenbarligen tycker det, men jag klarar knappt av att vara i samma rum som TV:n när hon sjunger. Sämre Idol-deltagare har jag aldrig varit med om. Och ja, jag är seriös.
Tur att Sebastian är min favorit och är kvar i alla fall
Tjat, tjat, tjat, jag vet
Fast det gör väl alla här.
Barbaskön
Konstigt då att vi, i alla fall jag, inte har vaxpropp i örat när de andra sjunger
Cheri
Jag ser då inget omoget i henne. Tycker snarare att hon är mogen för sin ålder. För att inte tala om Sebastian, 20 år!
Agnes glöms bort snart. Det måste hon ju bara göra. Sibel däremot, sååå bra! Sebastian vinner ju, så honom behöver jag inte ens nämna
Tråkigt att se en final med Agnes
Får väl trycka på "mute" när hon sjunger och NJUUUTA när Sebastian sjunger!
id78
Ja, jag vet! För det första hörs det inte när hon sjunger och för det andra är det som hörs riktigt kasst! Ibland blir man förvånad...
id78
SKÖNT att det finns fler som tycker som jag! Håller på att bli tokig! Det kryper i hela kroppen av frustration över att hon ens är med bland de utvalda, och nu är hon i final! *ryser*
id78
Du skulle sett min pojkvän. Han kunde inte sitta still i soffan. Rasande var han, speciellt på juryn. Han håller ändå på med musik, så lite borde han väl kunna
Själv satte jag mig vid datorn och vägrade bli upprörd, för jag vet ju att de hyllar henne. Hon skulle kunna vara tyst, oh de skulle hylla henne ändå. Mer då kanske
Var någon som skrev, "vinner inte Sebastian nu, är det skandal" och det kan jag verkligen hålla med om!
Jenny81
Lite skvaller
www.aftonbladet.se/vss/noje/story/0,2789,736177,00.html
Nadjis
Ja, vi är några som undrar det i alla fall... Bara hon inte går och vinner nu *nervös* Visst, det aknske blir bra för Sebastian om han kommer tvåa, men man får ju skämmas om Agnes vinner!
Hihi, fick ett sms: "Tack för din röst på Sebastian" NU!!!
Agnes kan inte sjunga ALLS!