Milla
Gravid i vecka 39 och snart kommer våran tjej Är ganska säkra på att det blir en Milla.
Vad tycker ni om det? Har aldrig träffat nån som heter det tror jag.
Storasyster heter Iris.
Gravid i vecka 39 och snart kommer våran tjej Är ganska säkra på att det blir en Milla.
Vad tycker ni om det? Har aldrig träffat nån som heter det tror jag.
Storasyster heter Iris.
Sött :)
som Alfons syrra :) tummen upp tycker jag.
jättegulligt =)
Glömde skriva fint namn!
cute
Jätte fint!!!
Tänker också på Alfons kompis Milla - och en grupp som var populär när jag var ung "Millas Mirakel". Sött namn, har aldrig träffat någon med det namnet, däremot en tjej på skolan som heter Milia.
Vet En som heter Milla =)
Det var vårat namn också, men eftersom jag vet en som heter det - och när det gäller namn på ens barn så vill man helst inte dra några likheter med någon annan... så blev det till slut en Millie =))
Alltså, det är ett namnförslag till vårat kommande barn =)
Med andra ord, ett jääääääätttefint namn!!
Kul att så många gillar det...nu får vi hoppas att det passar på den lilla som kommer ut bara En del säger ju att det förbestämda namnet var helt fel när barnet väl kom!
Vad lustigt. Är i vecka 27 o vi har bestämt oss för Milla. Vi hade Mille eller Milla o i måndags fick vi reda på att det blir en tjej så det blir nog Milla. Men jag har aldrig hört nån annan som har det namnet. Tycker iaf att det e jättefint.
Det finns 806 kvinnor som har förnamnet Milla. Av dessa har 672 namnet Milla som tilltalsnamn.
enligt SCB
och jag tycker det är fint
vi har juh en liten Mille så jag måste bara gilla det
Tycker att Milla är superfint - det står nog överst på vår lista för nummer tre! Storasyster heter Iris i andranamn... Du har bra smak! :)