• Anonym (Porrgalnetjejen)

Två kukar i samma hål

Jag har märkt på senare tid att det blivt populärt med två kukar i samma hål i porrfilmer. Jag är ju en stor porrkonsument själv och föredrar att se på trekanter, men tyvärr förekommer ju st detta. Och jag tycker det är så vansinnigt avtändande. Jag menar varför?
    Tycker killar om att fantisera om att gnugga kuken mot en annan?
    Tycker killar om när tjejen är så...ehum,slapp? Så att det ryms två kukar i samma hål?
    Lr är det helt enkelt så att det hela tiden måste kommas på nya saker?
    Det är ju inte alltför länge sen man chockades över analsex men sen vande sig, och chockades på nytt över dubbelmackor och vande sig. Men det här?

Snälla förklara detta för mig!

• Svar på tråden Två kukar i samma hål
  • Anonym

Man kan ju klämma fram en unge på flera kilo, så två kukar är nog inga problem att få in om det är det du funderar över. Man behöver inte vara slapp för att man får in två kukar.

• Jess87

det är ju lite annorlunda.. då har kroppen förberett sig 9 månader för att få ut en bebis.. och i många fall så spricker man..

Så jag kan hålla med samtidigt som att jag inte lägger mig i andras sexliv :P

Anonym skrev 2009-05-05 15:36:32 följande:
    Man kan ju klämma fram en unge på flera kilo, så två kukar är nog inga problem att få in om det är det du funderar över. Man behöver inte vara slapp för att man får in två kukar.
  • Anonym

Jag har fött 6 barn är ändå trång som sjutton. Trots kan jag utan problem bli fistad av min man. Han har heller inga små händer om man säger så, så två kukar skulle nog inte alls vara ett problem.

• Anonym

Själv gillar jag att ha mannens kuk och en dildo i mig samtidigt..

• Anonym (tjej)

Jag tittar mycket på porr men detta har jag aldrig stött på, hehe. Jag tycker mest det låter bökigt och inge vidare skönt för någon inblandad. Två snygga killar med ett rejält stånd posa bredvid varandra är nice, men inte båda i samma hål :)

• fjonkan

Det handlar nog inte om att vara slapp där nere. Man kan tänja musen ganska så bra utan att den spricker.Skulle däremot tycka det var lite underligt att se en sån film tror jag.

• Anonym

Det vore väl trist om porren inte låg steget före - vem vill bara se sånt man gör hemma i sängkammarn?? Det konstigaste inom porren just nu tycker jag annars är trenden med tjejer som skiter ut sperma med kameralinsen 2 cm från rövhålet. Men det är ju bara jag

• Anonym
    Jess87 skrev 2009-05-05 15:38:41 följande:
    det är ju lite annorlunda.. då har kroppen förberett sig 9 månader för att få ut en bebis.. och i många fall så spricker man..Så jag kan hålla med samtidigt som att jag inte lägger mig i andras sexliv :P
    Det är väl inte annorlunda. Man kan få in bra stora saker i muttan.
  • Jess87

ja det vet väl jag med, men man kan inte jämföra att få "stora saker i muttan", och att föda barn.

Anonym skrev 2009-05-05 15:49:52 följande:
    Det är väl inte annorlunda. Man kan få in bra stora saker i muttan.
  • Anonym

Hur kan man hävda man är slapp som sjutton om man blir fistad..

Svar på tråden Två kukar i samma hål