• Anonym (Porrgalnetjejen)

Två kukar i samma hål

Jag har märkt på senare tid att det blivt populärt med två kukar i samma hål i porrfilmer. Jag är ju en stor porrkonsument själv och föredrar att se på trekanter, men tyvärr förekommer ju st detta. Och jag tycker det är så vansinnigt avtändande. Jag menar varför?
    Tycker killar om att fantisera om att gnugga kuken mot en annan?
    Tycker killar om när tjejen är så...ehum,slapp? Så att det ryms två kukar i samma hål?
    Lr är det helt enkelt så att det hela tiden måste kommas på nya saker?
    Det är ju inte alltför länge sen man chockades över analsex men sen vande sig, och chockades på nytt över dubbelmackor och vande sig. Men det här?

Snälla förklara detta för mig!

• Svar på tråden Två kukar i samma hål

Jaja, nu var inte frågan om man är slapp lr inte om man får in två kukar utan mer, Vad är det i själva grejen som är tändande?

Två killar som gnuggar kukarna mot varandra?
    Att man får in stora/mycket i ett och samma hål?
    Lr helt enkelt att det inte räcker med allt som redan finns i porrindustrin och måste vidare utveckla?

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-05 15:59:55 följande:
    Hur kan man hävda man är slapp som sjutton om man blir fistad..
    Vad menar du nu? Vem har hävdat vad? Du har inte missförstått ngt nu?
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-05 16:20:59 följande:
    Vad menar du nu? Vem har hävdat vad? Du har inte missförstått ngt nu?
    Hon menade förstårs TRÅNG som sjutton
  • Anonym (ajaj)

Värre saker har jag hört talas om. På ett annat forum talades det om urinrörspenetrering. Fiiifan, det är nog lite värre! Vågade aldrig titta på sidan de länkade till ens.

• redneck girl

lät inte trevligt ens.bättre då med en i var hål=)

• Anonym (hahaha)

Kan man få inte en falukorv i muttan som kvinnan i fäbojäntan! Så känns ju två kukar "normalare" hahaha

Anonym (ajaj) skrev 2009-05-05 16:58:34 följande:

Värre saker har jag hört talas om. På ett annat forum talades det om urinrörspenetrering. Fiiifan, det är nog lite värre! Vågade aldrig titta på sidan de länkade till ens.
    Jo jag har sett att såna finns, men det är ovanliga. Det jag pratar om försegår ju i var och varannan trekantsfilm man ser nuförtiden.

Fetischer finns överallt och det är inget konstigt med det(lr jo ibland), men jag ställer mig undrande till sånt som blir mer och mer vanligt.
  • Anonym (hahaha)

Anonym (ajaj) skrev 2009-05-05 16:58:34 följande:

WHAT det låter helt stört! haha
  • Smilla1976

Hur tusan går det liksom till rent praktiskt? Hur får två karlar/killar plats brevid varandra och kan köra in snopparna i tjejen...fattar liksom inte, ser inte bilden framför mig alls, det kan väl inte nå fram???

Smilla1976 skrev 2009-05-05 17:42:13 följande:
    Hur tusan går det liksom till rent praktiskt? Hur får två karlar/killar plats brevid varandra och kan köra in snopparna i tjejen...fattar liksom inte, ser inte bilden framför mig alls, det kan väl inte nå fram???
    På samma sätt som i dubbelmackor såklart, förutom att båda kukarna går i samma hål.
Svar på tråden Två kukar i samma hål