• Indigofera

Någon som ligger på spikmatta?

Jag är sugen på att köpa mig en spikmatta.
    www.shaktimattan.se/
    Någon som testat? Är det så fantastiskt som alla säger?

• Svar på tråden Någon som ligger på spikmatta?
  • Ischa

Absolut!
    Jag fick en i present, ligger på den varje kväll innan jag ska sova!
    Jätteskönt!

• Firehead

Min fästman köpte en idag. Har haft ryggproblem ett tag och fick höra att det skulle öka blodcirkulationen och bota olika sorters ryggproblem. Eftersom vi köpte den idag, så har vi bara testat den en gång var, men det var en häftig upplevelse! Till en början gör det lite ont, sticker ganska mycket men efter några minuter blir det bara varmt och det pulserar i hela ryggen. Tror absolut att det är ett bra sätt att få igång blodcirkulationen och slappna av under tiden. Får återkomma och se om ryggproblemen gick bort! :)

• Indigofera

Nu blir jag ännu mer sugen! Nu får jag väl köpa mig en.

• Marco och Mathias mamma

Jag har också en... Har inte hunnit använda den så mycket ännu men tror att den gör nytta...

Såg att Haléns har dem för 519- och nu hade de 30% på dyraste varan... Annars så är det på www.bodystore.se som jag hittat den billigaste förutom Haléns, de kostar 599- inkl. porto.

• Indigofera
    Puffig Pingla skrev 2009-05-05 22:06:05 följande:
    Finns en lång tråd här www.familjeliv.se/Forum-5-95/m42370253-1.htmlOch som svar, ja, jag är förälskad i min Shakti. Hade tom med den på semestern på Rhodos förra veckan (men kan inte rekommendera bränd rygg och matta ).
    Ajjjj! Det låter som en mindre lyckad kombination
    Ska kika in i tråden!
  • Mamma t Twins

Jag skriver också under på "Ja, den är jättebra"!
    Jag får inte ha min ifred eftrsom min man också förälskat sig i den...

Dock lätt att somna på. Ställ en äggklocka... ;o)

• Indigofera

Hmmm jag har i princip inte hittat något negativt med den?! Är det nyttigt för kropen att ligga mycket på den? Blir man som beroende av den, tro?

Någon lär ju tjäna grymma pengar på dessa mattor som består av lite plast och lite tyg. Kostar nog bara ett par kronor att tillverka...Var tillverkas shaktimattan, någon som vet?

Nu har jag iaf beställt min matta.

• RaraBarn

Hörde nu att det finns olika varianter av spikmattor. Svenska och gud vet hur många...

Vilken har ni och varför har ni valt den?

Svar på tråden Någon som ligger på spikmatta?