• Anonym

Sexparty?

Hade tänkt ha sexparty hemma med några kompisar!
    Är det någon som haft det eller vart på något?
    Hur länge varar det och hur är det?
    Känns det pinsamt att någon står där och demonstrerar dildosar?

Är anonym då jag tänkte överraska kompisarna med detta och en del finns här!

• Svar på tråden Sexparty?
  • Mickis74

Jag har både varit på flera och haft ett par stycken hemma. Det är jättekul och inte alls pinsamt på något sätt.....

Vi har haft det som tjejkväll och lite förfest.....druckit lite vin och haft lite snacks.

Vet inte riktigt hur länge dom håller på, beror mycket på frågor och så.....men annars går dom igenom alla grejerna och sen får man kolla runt själv.
    Många kör med att man får gå in i ett annat rum och gå in en och en till säljaren för att göra ev. beställningar. Men ibland får man ett blad att fylla i bara....som på ett tupperware

Den som anordnar partyt är den som är ansvarig för att alla betalar i rätt tid och sen den som tar emot leveransen.....men den får aldrig veta vem som har beställt vad. Allt ligger i påsar eller paket, väl förpackade.

• Lola Jämtland

Jag har varit på 2 st...på lokalpuben faktiskt.
    O för 2 år sedan tänkte jag själv bli återförsäljare...

Det är inte alls pinsamt.....tycker jag då men jag är "tålig" av mig.
    Ett party håller väl på ca 2 timmar...beställningarna görs i ett annat rum så ingen mer än säljaren vet vad som handlas.

• rastom32

Tjenix:)

Jag har själv varit försäljare för just sådana här 'kryddpartyn', men det är ca. 6 år sen nu och då var det den första firman i hela Sverige som startade! Så bara det var roligt och en häftig grej:)
    Jag hade lika roligt som demonstrerade som dom som lyssnade o shoppade kan jag säga:) En väldigt lärorik period i mitt liv... inte nog med det så var jag gravid med Tom just då med - vilken syn det var då:) Stor mage och demonstrerade dildos etc.
    Jag säger som 'Mickis84' det kan bli att ni alla får en lapp i handen eller (i bästa fall) får ni gå in i ett enskilt rum o ev. beställa o prata. Det sistnämnda gjorde jag, vilket alltid var lyckat! Då handlade även dom som inte vågade:)

Lycka till nu och ha det så himla kul:))

Kramis *S*

• Anonym

Låter ju bra! Ska ringa och försöka boka idag då! Hoppas det blir uppskattat!

• Madam

jag har varit på två stycken..ett där jag var värdinnan och ett när min kompis hade festen. Man sitter och snackar..dricker lite..och eftersom både jag och mina vänner r rätt så vulgära i munnen så blir det helt enkelt skitkul det håller väl på i ca 2 timmar kanske (har aldrig tagit tid).

Jag tycker det ärnågot som de flesta borde pröva på

• Sunelina

Själva demot tar igenomsnitt 1½-2 timmar. Oftast så kör säljarna med att man får gå in och beställa i ett enskiltrum. Beroende på att de har tystnadsplikt på vad som beställs.
    Så ett party kan ta alltifrån 3 timmar och uppåt.
    Vad du ska tänka på om det är ett Överraskningsparty där de andra inte vet vad de ska gå på så kan de kosta en slant att boka en säljare. Men kommer man över en försäljningssumma som brukar variera men oftast ligger på 3500 så är det gratis även vidd ett överraskningsparty.

hoppas ni får ett kanonkul party!

• Ciccin3

Vi var tio fnitriga tjejer som samaldes för att skratta och ha skoj... det kan man ju lungt säga att vi gjorde!

Vi hade druckit en del vin, klämde och kände frågade och SKRATTADE!

Det var verkligen en rolig kväll som uppskattades av alla!

Vårt party höll på i ungefär två timmar. I början var vi lite halvfnissiga, men efter några glas vin var vi tokfnissiga och ingen skämdes nog det minsta!

• Bzanna

Lustjakt är ett BRA och seriöst företag!
    Har varit på säkert fyra partyn å alla har varit med säljare från olika företag, men de var nog bäst, tror jag!

Kolla in: www.lustjakt.se/frames.aspx

Även Lustgården var OK! (Tror de har hemsida oxå, säkert www.lustgarden.se )

• Anonym (nyfiken)

hur demonstrerar säljaren?? alltså på riktig visar hur man gör ??e man naken`?

• axelsmamma

O nej man är inte naken, man träffas som ett gäng vänner och sitter ner i soffan och lyssnar när tjejen/killen demonstrerar sen får man själv kolla och kläma och ställa frågor.
    Om man nu vill beställa ngt så kan man göra det privat i ett annat rum ensam med försäljaren annars så kan man göra det tillsammans med dom andra.

• mjukisvicki

skulle vilja gå på ett!!!

• Izabelle

Har varit på ett och det var jättekul vi festade innan och sen hade vi sexparty och sen kollade vi lite på melodifestivalen och sen gick vi ut och festade. Inte pinsamt på nåt sätt men man märkte att vissa ville nog köpa nåt fast dom vågade inte beställa för dom skämdes eller nåt . Kram !

Svar på tråden Sexparty?