• Emmsan

molo lagersalg!!!!

{#lang_emotions_sealed} tala om för mej sen var jag är o var jag ska va så går jag o fixar lite vin sålänge hahahaha
  • Emmsan

vaaaarför  e inte NIKKI med på listan?????????????????????????????{#lang_emotions_surprised}

• Emmsan
    Emmsan skrev 2009-05-06 20:59:05 följande:
    vaaaarför  e inte NIKKI med på listan?????????????????????????????
    pufffff
  • Emmsan
    Smultronhjärta skrev 2009-05-06 21:02:16 följande:
    Var ska hon in?
    inte en aaaning men in ska hon ;)
  • Emmsan
    Buttelina skrev 2009-05-06 21:05:14 följande:
    Smultronhjärta skrev 2009-05-06 20:55:37 följande: Onsdag: Bil 1- Lillronya,! och 1 är 3, Flock Stormis, Smultron              Bil 2: Liljan,Butte, Thea, Lotta 1 ledig platsTorsdag:Fredag: Everlonn,La womanLördag: Bil 1: Smillamilla,Rååsa Bubblan,Mammastök,Duntoffla(hemvägen?)             Bil 2: Smultron, Ronya, Busbellan,Ängeln?             Bil 3: Liljan, Emmsan, Hilla, TjollaSöndag:Sover hos Lillronya - SmultronhjärtaTjollabollaLiljanEmmsanSmillaMammast ök + litenBubblanBusbellaEv butte skulle inte nikki åka med på ondsagen?
    åhhh hon looovade o träffas jöööö :(
  • Emmsan

ronya!!!! nu måste du tala om vad vi ska ta med oss för att vi ska kunna nanna hos dej det ska banne mej inte bli jobbigt för dej ???

• Emmsan
    Tjollabolla skrev 2009-05-06 21:08:27 följande:
    Men visst skulle hennes gubbe med??
    hm så kanske det va jaja i dont reeemember :)
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-05-06 21:10:03 följande:
    Tja.... Kudde kan du ta med dej.
    men herregud ... du måste verkligen säga om du vill ha hjälp med ngt o så ska iiinte blir jobbigt för dej

men herregud va säger din man???? hahahah
  • Emmsan
    nikki2006 skrev 2009-05-06 21:10:49 följande:
    butte- jag och gubben och nova åker i en bil. Har platser över om någon behöver åka med
    puh där va du jag va orolig o efterlyste dej
  • Emmsan
    lillronya skrev 2009-05-06 21:13:32 följande:
    Ingen fara. Det är ungefär så här vi har det ibland. Dräller in folk huller om buller. Som sagt; bara ingen är petig och kan ta det för vad det är så är det helt lugnt! 1 och 1 föreslog att vi hämtar pizza hela gänget på fredagkvällen. Enkelt och lätt. Gubben säger inget, han sitter här och skrattar bara.
    hahahahah åhh va kuuul det ska bli o träffas
Svar på tråden molo lagersalg!!!!