Svara JA eller NEJ !
Ja, min spontana tanke är att det inte är fint men då ser jag framför mig någon som har hela kroppen tatuerad. Men någon enstaka liten tatuering kan vara fint.
Gillar elefanter?
Ja, min spontana tanke är att det inte är fint men då ser jag framför mig någon som har hela kroppen tatuerad. Men någon enstaka liten tatuering kan vara fint.
Gillar elefanter?
Ja.
Kan prata med någon i tex mataffären för att vara trevlig?
Nej. Skriver inte lista alls, men jag rekommenderar inte den "taktiken" för den gör att det tar mycket längre tid. Tänker att jag sparar tid hemma... men inte på att jag förlorar den väl framme i affären.
Brukar du beställa mat via internet?
Nej. Gillar inte att shoppa kläder. Tycker sånt är urtråkigt.
Har du besökt hemnet i veckan?
Nej, det har jag nog inte. Eller Åland är väl ön mellan sverige och finland? Hm... har åkt färja till Åbo (heter det så?) och den stanna ju till på Åland. Men direkt till Pland och tillbaka har jag inte åkt.
Gillar du att åka båt?
Yes. Det gör jag. Haft en riktig skitdag så har iprincip legat i sängen hela dagen. Psykfeber.
Har du planer inför imorgon? (Eller idag då...)
Nej! Självklart inte! Klart du ska sova, inte ska jag hålla dig vaken för att jag inte kan sova!
Kan du tänka klart även när du är trött?
Tack, jag försöker mitt bästa men det är inte alltid det går som jag vill trots allt, så då blir det sängen-dag ibland. Hoppas kalaset blir bra!
Nej.
Har du matat ett lejon?
Nej.
Åkt buss?
Nepp.
Vill bo i en storstad? (Över 500 000 invånare)