Inlägg från: Anonym (cameltoe viewers) |Visa alla inlägg
  • Anonym (cameltoe viewers)

Cameltoe

Långt ifrån alla har det självklart men ute på stan, på gymmet ja lite överallt har man sprungit på det.

Måste villigt erkänna att jag går igång på tjejer som går runt med cameltoe, nu till min fråga:

Är ni medvetna om att det syns så tydligt eller har ni ingen aning om det?

• Svar på tråden Cameltoe

Men innan det blev så då, tyckte du om att gå så då?

Anonym skrev 2009-05-07 09:55:39 följande:
    Jag är medveten om det och jag tycker det ser hemskt ut! Men det beror på att jag blivit för tjock och byxorna blivit för små.

Haha, jag respekterar din syn på det men jag tycker det är super sexigt!
    Dom som inte rättar till det kanske gillar det då?

Koloratur skrev 2009-05-07 10:53:26 följande:
    När jag har det är jag medveten om det - och eftersom jag tycker det är så råfult så pösar jag alltid till byxorna så det inte ska synas! Fattar inte riktigt varför det är upphetsande, är ju ett bevis på att byxorna antingen sitter väldigt illa eller är 80-talsinspirerade och svintajta :)

Nej jag gillar det!

Haha, ja det också!
    Super sexigt är det.

Trodde inte att det var så många som var emot det, skönt att det gick att vara anonym på denna fråga.
    Jag får njuta i smyg, tack för svaren!

Nej ni har fel, super sexigt!

Haha, sköna ord ni lägger in!
    Ingen tycker det är snyggt eller sexigt men ändå så ser man det dagligen till min stora glädje naturligtvis.

Mycket, du har precis stillat min hunger!
    Skönt att du tycker om det.

Anonym (ehokej) skrev 2009-05-08 14:22:27 följande:

Du vill höra att tjejer gillar att visa upp kameltån? Okej, här får du nåt att runka åt: Jag älskar när fok stirrar på min kameltå som dessutom är såååå skön! Sååå skönt när det tunna tyget skär in mellan blygdläpparna! Och jag är ju medveten om att folk stirrar men det gör mig tänd. Nöjd?
Svar på tråden Cameltoe