Har du pluggat på distans på Mittuniversitetet?
Har du pluggat på distans på mittuniversitetet?
Vilket ämne läste du?
Hur tyckte du att det fungerade, vad var bra och vad var dåligt?
Har du pluggat på distans på mittuniversitetet?
Vilket ämne läste du?
Hur tyckte du att det fungerade, vad var bra och vad var dåligt?
jag ska läsa där i sommar på distans så jag kommer kika in och se om någon svarat!
Jag har läst lärarprogrammet på distans i snart fyra terminer samt två sommarkurser.
Det är lite omväxlande hur de är. Som ett litet universitet så är det ibland lite rutiner fastlagda (speciellt då man läser ett nygjort program), men å andra sidan har de en nära kontakt med sina studenter.
Är det någon särskild kurs du undrar samt om det är något annat särskilt?
Jag har tyvärr inte läst någon av de kurser du funderar på att gå, men jag håller med om att det kan vara varierande kvalité även om majoriteten av mina kurser har varit bra. Jag har dock fått intrycket att naturvetenskapen brukar vara mån om sina elever eftersom de ofta är få.
Så jag var inte till någon hjälp ;)
Jag har läst där IRL, finns det något jag kan hjälpa till med? BÄSTA skolan!
Hallå!! Kan ni kanske hjälpa mig?? ( Kalla mig trög om ni vill ) Jag har sökt två sommar kurser på Mittunivesitetet det är Ungdomssociologi och turism idag.
Gick in och kollade på min sida på studera.nu och det står så här:
Du har beviljats undantag från minst ett av de grundläggande behörighetskraven. Beslutet gäller denna utbildning, denna termin.
Vad menas med det???
Vart hittar jag dem?
Det står grundläggade behörighet.....men vet inte vad det innebär
Jag har blivit antagen! Hihihi! Glad!
Nu ska jag bara klura ut hur man regar sig på mittunivers hemsida.....eller jag får hem infon via posten??