• Nallebjörnis

    83:or som planera sin första? Och fått pluss Del 4

    Ja nu är det redan dax för tråd 4... vad tiden går...
    Visa av oss har blivit gravida och visa kämpar fortfarande!
    Här peppar vi varandra!!
    Nu plussar vi!!


    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 21:04
    StellaP plussa i första tråden!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-02-10 21:05
    Snuvan  plussa 9/2-09 Grattis!!!

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-04-03 17:59
    Nallebjörnis plussa 3/4

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-07 20:14
    Sagn plussa 7/5-09 Grattis!!
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-05-22 11:29
    Lurven83 & Elisabeth83 har plussat!! GRATTIS!!!
  • Svar på tråden 83:or som planera sin första? Och fått pluss Del 4
  • Nallebjörnis
    Sagn skrev 2009-05-08 07:19:03 följande:
    Tack tjejer, ni är ju för söta!Jag ska försöka sprida så mkt gravbaciller som jag bara kan på er andra!! =)Elisabeth83: Hur mår du nu? Nallebjörnis: Hur mår du? Några gravsymptom? Jag har grymt ont i brösten och bröstvårtorna, halsbränna och tidvis väldigt trött.
    jag mår suoer.. använder sea band!! älskar dom!! rekommenderar starkt!! annars är ja trött och tuttarna ömmar!!
    StellaP skrev 2009-05-08 12:46:29 följande:
    hej på er brudar!det var läääänge sen! jag ser att flera av er har plussat- är så glad för eran skull =) själv går man bara och väntar nu!!!kram på er!
    hej tjejen!!
    hur lång tid är det kvar nu?
  • StellaP
    Nallebjörnis skrev 2009-05-08 21:25:41 följande:
    hej tjejen!! hur lång tid är det kvar nu?
    det är närsomhelst nu! 19 maj är det ju sagt, men jag går bara o väntar på att den ska titta ut
  • Snuvan

    StellaP: Hoppas verkligen att allting går bra för er!

    Sagn: Grattis till plusset! Välförtjänat och otroligt efterlängtat kan jag tänka mig.

    Här rullar veckorna på hur fort som helst. Går in i v18 idag. Tänk att snart har halva tiden gått.

    Barrett: Stort grattis till bröllopet! Hur känns det såhär ett tag efteråt?

  • Nallebjörnis
    StellaP skrev 2009-05-09 12:50:36 följande:
    det är närsomhelst nu! 19 maj är det ju sagt, men jag går bara o väntar på att den ska titta ut
    Åhhh vad kul.. får vi se vad det blur sen.. då vill vi se massa bilder!!!
  • Mizz Zunzhine

    Oj vad tiden går snabbt för er, känns som det var igår ni plussade allihop=) Vilken lycka för er, då är det väl ul snart SNUVAN?
    Snart har du ju passerat v 12 som är ett av delmålen=)
    Hoppas att jag snart är med er i plussandet=) Bara en massa runt omkring mig som plussa och ha sig, tråkigt är det för mig men är väldigt glad för dem förstås=)

  • Nallebjörnis
    Mizz Zunzhine skrev 2009-05-10 11:19:49 följande:
    Oj vad tiden går snabbt för er, känns som det var igår ni plussade allihop=) Vilken lycka för er, då är det väl ul snart SNUVAN?Snart har du ju passerat v 12 som är ett av delmålen=)Hoppas att jag snart är med er i plussandet=) Bara en massa runt omkring mig som plussa och ha sig, tråkigt är det för mig men är väldigt glad för dem förstås=)
    Jo jag förstår dig.. kände likadant.. men för mig känns det som det går super sakta!! fick reda på här om dan att det ska vara 12+0 alltså v 13 och inte 12 som mf risken minska jue.. och jag  som trodde det bara var 1 v kvar.. men det var det var det ju inte.. men ja ska inte klaga!! hur är det med dig då? när är bröllopet?
  • Mizz Zunzhine

    Här är det bra, ska operera bort mina halsmandlar på tisdag så då blir jag sjukskriven i 2 v. Är lite nervös då jag aldrig blivit nersövd eller opererad för den delen heller.
    Bröllopet är om 2½ månad, 17 juli så snart är det dax=) Har det mesta färdig nu. Var igår på ikea o köpte kaffeservetter, 23 lakan till stolarna och var inne på din sko o köpte ballerina skor som jag ska ha sedan på kvällen. Det börja kännas så verkligt nu, innan var det som en fantasi=)
    Mår du bra, haft några bekymmer med din graviditet?

  • Barrret

    Snuvan:
    Det känns superbra att vara gift. Egentligen är det väl inte så stor skillnad men ja, det är en sorts trygghet. Dessutom måste man ju varit gift ett tag för att vissa länder ska gå med på en adoption. Börjar känna mig mer och mer öppen för det. 1,5 år har ju gått snart. Jag vet, allt kan hända, men det är bra att vara förberedd på det värsta.

    Mizz Zunzhine:
    Vad härligt att ha bröllopet framför er. Det är en händelsfull dag och ja, det är bara att glida med och ta in alla intryck man orkar med.

    StellaP:
    Menar du att det redan är dags? Oj! Det kommer säkert gå jätte bra! Lycka till!

  • Barrret

    Fick min mens igår så jag uppdaterar...

    BIM LISTA
    4/6 Mizz Zunzhine ÄL 21/5
    6/6 Barrret ÄL 23/5
    11/6 mejola ÄL 26/4

    BF
    18/5 StellaP
    14/10 Snuvan
    5/12 Nallebjörnis
    10/1-2010 Sagn

Svar på tråden 83:or som planera sin första? Och fått pluss Del 4