• Anonym

Hur vet man...?

Visst, jag vet att det är en dum fråga, klart ingen annan kan veta..
    Men kanske ngt tips på vägen iaf...?

Jag har en sambo.
    Älskar verkligen honom.
    Men.. inget kan få mig upphetsad när det gäller honom.. eller killar för övrigt..
    aldrig i mina tidigare förhållande, och dock inte nu heller.

Ska jag bli upphetsad, ja då är det tjejer jag går igång på..
    Jag och min tidigare tittade ngn gång då och då på p-film, men.. det var inte ens lite tändande där en kille va med.. gick som sagt va bara igång på tjejerna.. helst tjej och tjej..

börjar bli ganska jobbigt.. jag tittar hellre på tjejer.. upplever aldrig att ngn kille ser bra ut.. fantisera aldrig om någon.. bara tjejer..

känns sjukt detta betendet..
    är jag bara nyfiken..?
    har ju kännt så här i minst fem år.. och inget har förändrats...
    Behövde nog bara skriva av mig lite...

• Svar på tråden Hur vet man...?
  • Anonym

Verkar ju som du faktiskt redan vet, du är inte tänd på din kille tänder på tjejer så ja jag tror nog du är lite lesbisk.
    Det är svårt och läskit att byta sida. Jag har varit förälskad i dom killar jag varit tillsammans med men det har aldrig hållt längre än ett halvår sen har jag gått vidare. Nu är jag tillsammnas med en tjej sen 3 år tillbaka.
    Pröva, vad är det värsta som kan hända? Att du faktiskt blir kåt och det är ju inte en dålig sak;)

• Anonym

Mmm.. jo, precis..
    men jag vill inte lämna sambon.. Vi har två barn och han är världens bästa pappa..
    Men tanken har slagit mig att jag kanske ska prata med honom..
    dock så vet jag att han hatar sånt..
    hans syster är bi och han kan inte riktigt hantera det..
    därför vågar man väl inte prata med honom om det heller...
    Men jag tycker det börjar bli lite jobbigt nu..

Förra killen jag hade, där kunde vi prata om det´, och det var mer att vi triggade upp varandra om det.. speciellt när det kom till sex-biten.
    men här funkar det inte ens att prata om..
    alla kan ju inte dock vara likadana.. men det är jobbigt..
    egentligen kanske det bara är en fixidé.. jag vet inte..

det värsta som kan hända är ju att man testar, och att det är inget för mig, sen står jag där med två barn...

• LadyWillow
    Anonym skrev 2009-05-08 10:05:30 följande:
    Mmm.. jo, precis..men jag vill inte lämna sambon.. Vi har två barn och han är världens bästa pappa..Men tanken har slagit mig att jag kanske ska prata med honom..dock så vet jag att han hatar sånt..hans syster är bi och han kan inte riktigt hantera det.. därför vågar man väl inte prata med honom om det heller...Men jag tycker det börjar bli lite jobbigt nu..Förra killen jag hade, där kunde vi prata om det´, och det var mer att vi triggade upp varandra om det.. speciellt när det kom till sex-biten.men här funkar det inte ens att prata om..alla kan ju inte dock vara likadana.. men det är jobbigt..egentligen kanske det bara är en fixidé.. jag vet inte..det värsta som kan hända är ju att man testar, och att det är inget för mig, sen står jag där med två barn...
    Det verkar så uppenbart för mig: om man aldrig blir upphetsad av killar men däremot av tjejer så är det troligaste att man är lesbisk eller bisexuell, men av någon anledning förtränger det. Bor du i ett litet samhälle, eller har växt upp i en familj där det anses "fult" med homosexualitet?
  • Neko

Har det någonsin funnits en specifik tjej som du har gillat? I så fall så kan du mycket väl vara lesbisk, däremot om du bara tänder på tjejer i allmänhet och du aldrig har gillat/varit förälskad i någon specifik så kanske du inte är det ^^

• Anonym

har samma problem EXAKT samma som du, MEN jag har testat haft sex med en tjej, och det var ingen höjdare. blir bara kåt av att se tjejer på film.

• Anonym (Hetero:))

Jag är säker på min läggning och det är min härliga sambo. Men jag kan som dig tycka att tjejer är mycket mera upphetsande att se på än killar i en p-rulle. Killarna är ju inte speciellt attraktiva heller.. Dock vet jag att jag aldrig skulle gå igång på en tjej i verkligheten, alltså jag vill ej vara med i musfestivalen eller vad man säger.. Dock så tänder jag på min sambo, men klart man haft pojkvänner som inte fått än till den nivån oxå..

• Anonym
    Neko skrev 2009-05-08 19:42:34 följande:
    Har det någonsin funnits en specifik tjej som du har gillat? I så fall så kan du mycket väl vara lesbisk, däremot om du bara tänder på tjejer i allmänhet och du aldrig har gillat/varit förälskad i någon specifik så kanske du inte är det ^^
    nej, jag kan dock inte påstå det.. inte vad jag kan minnas just nu.. och det borde jagju kommit ihåg.. så nej, ingen förälskelse.. har dock varit upptagen heeela mitt liv känns det som.. men en förälskelse kan ju uppstå ändå..
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-08 19:45:23 följande:
    har samma problem EXAKT samma som du, MEN jag har testat haft sex med en tjej, och det var ingen höjdare. blir bara kåt av att se tjejer på film.
    okey, har du pojkvän idag eller..?
    Alltså så tänder du bara på tjejer då...?
    hmm.. säkert är det så i detta fallet med.. men ändå så vill jag verkligen ha det bekräftat.. men känns ju dock inte rätt att lämna man och barn för att man ska "testa" om man är på det andra hållet.. =(
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-09 00:20:30 följande:
    okey, har du pojkvän idag eller..? Alltså så tänder du bara på tjejer då...? hmm.. säkert är det så i detta fallet med.. men ändå så vill jag verkligen ha det bekräftat.. men känns ju dock inte rätt att lämna man och barn för att man ska "testa" om man är på det andra hållet.. =(
    jag ä'r gift och tillsammans med min amn sex sex år tillbaka.
    ja, jag tänder bara på tjejer, eller att se en tjej bli knullad av en kille...
    jag har testat och vet att det är inget för mig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-09 10:13:33 följande:
    jag ä'r gift och tillsammans med min amn sex sex år tillbaka.ja, jag tänder bara på tjejer, eller att se en tjej bli knullad av en kille...jag har testat och vet att det är inget för mig.
    vet din man om detta..? och han har accepterat?
    Du testade innan du träffade honom då eller..?
Svar på tråden Hur vet man...?