• pettzons

unga 2barnsmammor? =)

finns det fler unga mammor där ute som har eller väntarsitt andra barn? :)
    skulle vara roligt att prata osv med flera !

• Svar på tråden unga 2barnsmammor? =)
  • SmBacke

nej de tycker jag inte.. visst de kan ta ett tag innan syskonen vänjer sig vid bebisen men i de stora hela tycker jag inte alls de e jobbigt med fler barn.

• Vickaaan86

Hello :)
    Är 22 år och har en son på 1,5 och väntar en dotter om 40 dagar med planerat snitt *weeei*

• sweety88
    SmBacke skrev 2009-05-13 15:38:52 följande:
    nej de tycker jag inte.. visst de kan ta ett tag innan syskonen vänjer sig vid bebisen men i de stora hela tycker jag inte alls de e jobbigt med fler barn.
    Tack, härligt med positiva enfarenheter
  • SmBacke

ja här finns inget negativt alls

• shopahollic

är 18, har en dotter som är 1 år och planerar syskon för fullt =) så är inte 2barnsmamma ÄN - men försöker så gott jag kan :D

• Fatima89

hejsan, jag har en son på 1½ och väntar smått till december. fyller 20 i slutet på året.

• janimo

Hejsan har precis fyll 21 har en son på 1år och väntar bäbis i början på januari :D

• Bellan85

Halloj..
    Får man hacka på denna tråd? Har en son som heter Emil som fyllde 3 år i april och en dotter som heter Nova som fyllde 1 år i januari..
    Bor i Sundsvall med barn och sambo, sambon uppvuxen här och ajg kommer egentligen från lilla Ullånger ( 10 mil uppåt)

• SmBacke

häng på bara

har oxå en son som blev 3 i april och en annan som blev 1 i feb och väntar liten i juli

• valkyrian

20 år och fick min tvåa för tre månader sedan. Dottern är 4 år fyllda. =)

sweety88 skrev 2009-05-13 09:23:24 följande:
    Ni som redan har två barn Man har hört mycket skräckhistorier om när man blir flerbarnsförälder, är det så hemskt mkt tyngre att ha två eller ett barn? Att dt är skillnad förstår jag ju..
    Nej det är rent igenom underbart... Är ju lite jobb med bebisar, men stora tjejen är en ängel med honom och älskar honom helt och fullt. Ingen svartsjuka där inte... :)
Svar på tråden unga 2barnsmammor? =)