• AngelEye

Stick i underlivet??

Idag när jag var och handlade fick jag starka stickningar inuti slidan!
    Det pulserade stickningar med ca 1-2 sekunders mellanrum och det pågick ½-1 minut sedan har jag inte känt något mer.

Någon som varit med om liknande som vet vad det beror på? Vågade knappt röra på mig för det gjorde rejält ont. Har aldrig känt nåt sånt förut.

• Svar på tråden Stick i underlivet??
  • Kinya

Jag känner igen det! Jag hade något liknande i början av veckan. Det var inne i slidan och det stack till i några sekunder sen försvann det för att kommer tillbaka bara någon sekund senare. Sen var det helt borta och jag har inte känt det sedan dess.

• Emilia007

jag känner oxå igen mig.....men vet ej varför det är så!

• Kinya

Tänk att det var fler som känt samma sak! Hade varit spännande att veta vad är det för något?

• Dragonfly

Ville bara flika in att exakt så kände jag dagarna innan jag fick ett positivit graviditetstest. Lycka till! :)

• Kinya

Lillemille: Nämen så trevligt!! Jag har nämligen BIM om lite mer än en vecka

Hur är det med er andra?

• Emilia007

jag har gått över BIM, borde haft det i torsdags......

• Emilia007

nej ingen mens...och inget plus...ännu!
    Håller på att bli tokig...vill bara veta! Ska testa så fort jag fått hem dom nya stickorna som jag beställt.

• Kiwiwini

Jag kände liknande stick i underlivet precis innan jag blev gravid med min nu 2-åriga tjej. =)

• LJ87

vissa kan faktiskt av när ägget fäster i livmodern, kan då komma i symtom som ett litet stick..

Svar på tråden Stick i underlivet??