• shia755

snopp-ärftligt?

Är storleken på snopp ärftligt?

• Svar på tråden snopp-ärftligt?
  • shia755

Kan det vara?
    Är det det eller är det det inte?

• Anonym

nä jag har då inte samma snopp som min fat el min bror så jag tror intedet är ärfligt hurså ??

• Anonym

Ja det är det säkert! Liksom allt annat. Och liksom allt annat blir det ju oftast inte en 100% lik kopia utan det kan ju vara allt från 0,01-100%

• EMBE

SJÄLKLART!!!
    Stora öron, små öron, tjockt hår, tunt hår, längd, näsa fötter........ on and on we go.
    Det är väl klart att man ärver snoppstorlek som allt annat.

• Nova67
    EMBE skrev 2009-05-10 23:28:00 följande:
    SJÄLKLART!!! Stora öron, små öron, tjockt hår, tunt hår, längd, näsa fötter........ on and on we go. Det är väl klart att man ärver snoppstorlek som allt annat.
    Jo men som kille har du genupsättningen från både mamma och pappa, som i sin tur har både en egen mamma och pappa, så redan här har du flera olika genupsättningar som spelar roll, och tror inte att penis storleken ligger som nån väsentlig "genpols prio"

Ser bara skillnaden på mej och min bror ( helsyskon), både behåring, hudfärg humör, kroppstyp, och en del andra faktorer skiljer så mycket mellan oss så många tor inte ens vi är släkt med varandra..

Min bror verkar vara mera på farmor, morfar, mammas sida och jag mer på pappa, farfar, mormor då

Salig är blandningen iaf hahahaha
  • Nova67

Ja ska ju i jämlikhetens tecken säja att samma gäller ju tjejer oxå

ICKE att förglömma

• Nova67
    Nova67 skrev 2009-05-10 23:47:49 följande:
    Ja ska ju i jämlikhetens tecken säja att samma gäller ju tjejer oxå ICKE att förglömma
    Fast då inte gällande snoppstorleken då.. hrm
  • Anonym

Till viss del kanske. varför undrar du? lillebror föddes nu med samma storlek som sin storebror har nu som är fyllda 3år.

• qattla

Det är väldigt möjligt. Jag misstänker mina söner för att vara av det mer välhängda slaget (precis som mina bröder, barnens pappa, min pappa, hans bror...).

Svar på tråden snopp-ärftligt?