• Disco

Tips på bra barnfilmer, 2 åring!

Min tvååring har percis upptäckt att Tvn inte är fruktansvärd!!! han har verkligen hatat när vi satt oss framför tvn, gjort allt för att vi inte skall titta. Dragit ut kortet eller stängt av mm mm Nu har vi varit förkylda och jag hade spelat in fimlen BIlar från Tv. Nu har vi sett den......två ggr per dag i snart en vecka... Har ni tips på andra "bra" fimler för små barn? Nåt att växla med istället för Bilar (jag kräks snart på Bilar...) Bra att ha nåt att göra regninga dagar.....

• Svar på tråden Tips på bra barnfilmer, 2 åring!
  • Disco

Skall nog passa mig för de där Teletubbies..., verkar inte vara en höjdare för oss föräldrar...Skall satsa några slantar på Astridfilmerna. "De snälla", får vänta med MIo min Mio och Bröderna lejonhjärta....ÅÅ, de är ju så bra. Tack för Mora träsk tipset!

• Disco

Tack för alla tips. Nu tittar han på Nicke nyfiken, Lotta på Bråkmakargatan och lite på barnkanalens utbud. Skall låna Pippi och Emil nån regning dag. tror att de skulle gå hem. tack igen för alla tips. PS Tittade lite på svamp-bob-fyrkant imorse och jag undrade...HUR höga var de som skrev detta/hittade på detta?

Svar på tråden Tips på bra barnfilmer, 2 åring!