Lyckad morgon, försov oss till tjejernas första dag på semesterdagiset haha...aja
Jo jag va ju ner o smöra för nya grannarna igår me en kladdkaka....och herregud vilken villa.....shiiit. Allt va vitt, fräscht och nytt. Och världens raraste barn. En pojke vid namn Cameron som precis fyllt 4 och en liten grabb på snart 1 som heter Jack.
De bor tydligen i Saudi Arabien nu där de oxå jobbar....men de skulle va här en del resten av sommarn så det blir kul för tjejerna
De kommer hit och leker i eftermiddag och det känns ju ganska nervöst med tanke på hur vårt hus ser ut haha
Zaphy....hum om jag fatta rätt så menar du att folk i din ålder är likadana som när de va tonåringar och har inte förrändrats? Eller? hehe
Jag har ju tjejkompisar jag kännt sen dagis och jag e den enda med barn så vi e ju på heeelt olika plan. Många av de bor hemma, andra ensamma...jobbar, festar, shoppar ja....
men vi har kul ändå när vi väl ses men inga jag skulle kunna umgås me varje dag eftersom vi inte har supermkt gemensamt...