Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Kul med semester Timmer...

Va fan e inte du trött vid den där tiden? I början på mina grav. har jag sovit vid 7 på kvällen haha

Ja helg Frida och jobb för oss som roar er vanliga arbetare på helgen hehe
    Jobbade igår och det vart rätt sent, åkte hem vid 1.
    Idag e det fredag o det lär bli ännu senare nu hehe...men det e det värt...jag gillar när lönen kommer

Nu ska jag hoppa in i duschen så inte håret blir heelt kaiko

• BetongMorsa

Drygt Boo
    Vet hur det känns. När jag gick i mvc mammagrupp när jag va preggo me tilda blev det så att vi alla inom grppen fick barn inom loppet av 2 veckor ungefär.

Och när det va dags för ettårskalas kom jag på den brajta iden att alla kommer slåss om dagar för kalas o det blir dyrt me presenter så vi kör knytis o alla tar me varsitt paket så byter vi. Jo alla va me på idèn men puckona la detta födelsedagsfirande i veckan när alla visste att jag jobbade! Tack o bock för den liksom....men men.

• BetongMorsa

Hello brudar nu har jag jobbat en del och jag e himla mör...men skönt när lönen kommer

Åh e Ellan gravid Frida? Va kul
    Vad renoverar ni för nått?

Vart sent på jobbet igår, vi har ett mkt struligt par som sover på hotellet. De "glömmer" skriva på notor (a.k.a. springnota), skriver fel rumsnummer på notan, "tappar" rumsnycklar ja you name it...men men

Jättefina bilder sandra vilken rolig lekplats ni hade på campingen!

Hoppas bröllopet blir kul ändå Boo....men tråkigt med beteendet som sagt.

Skönt att värsta tröttheten lagt sig UU.

Nä baka va det. Äntligen kommer vi iväg till nya grannarna tingeling

• BetongMorsa

Lyckad morgon, försov oss till tjejernas första dag på semesterdagiset haha...aja
    Jo jag va ju ner o smöra för nya grannarna igår me en kladdkaka....och herregud vilken villa.....shiiit. Allt va vitt, fräscht och nytt. Och världens raraste barn. En pojke vid namn Cameron som precis fyllt 4 och en liten grabb på snart 1 som heter Jack.
    De bor tydligen i Saudi Arabien nu där de oxå jobbar....men de skulle va här en del resten av sommarn så det blir kul för tjejerna
    De kommer hit och leker i eftermiddag och det känns ju ganska nervöst med tanke på hur vårt hus ser ut haha

Zaphy....hum om jag fatta rätt så menar du att folk i din ålder är likadana som när de va tonåringar och har inte förrändrats? Eller? hehe
    Jag har ju tjejkompisar jag kännt sen dagis och jag e den enda med barn så vi e ju på heeelt olika plan. Många av de bor hemma, andra ensamma...jobbar, festar, shoppar ja.... men vi har kul ändå när vi väl ses men inga jag skulle kunna umgås me varje dag eftersom vi inte har supermkt gemensamt...

• BetongMorsa

Zaphy aha då fattar jag känner tyvärr inga i den åldern hehe....

Ja grannen Anna tyckte nog att huset va fint haha....hon sa att det hade stor potential....haha. Och ja fruktsalladen dög
    Hennes pojk stannade kvar sj'älv och lekte igår..kul och trots språkskillnader kom han och Tilda super överenns....Cameron förstår svenska men pratar bara engelska.

Och på jobbet går det bra som sagt fick 500 spänn i dricks av en gäst igår
    Nä hoppa in i duschen kanske....

• BetongMorsa

Hello brudar....vilken kväll igår. 66 gäster på 2 personal..jag sprang som en galning.
    Men ja vi fixade det till slut så...men idag e jag mör lyckades på två pass i helgen, frukost-lunch på lördag och sen på söndag när Eldkvarn spelar hos oss.

Men himla skönt o va ledig ett par dagar....har ändå blivit 8 pass över 11 dagar med bara nån dag här o var. det känns när man inte e van

Idag har vi inte mkt planer. jag kanske går ner till grannen med barnen en stund...vi får se

ska läsa igenom allt ni skrivit nu....vart en himla fart på tråden

• BetongMorsa

Mysigt för kidsen frida
    Och jag förstår om du längtar till semestern

Idag har jag o Albin haft mysförmiddag. Städat lite hemma, åkte till Hallsta o käka, köpte en liten födelsedagspresent till Cameron, skulle kolla på arbetsskor och hittade skitbra svarta adidas...halva priset så de kostade "bara" 300 tur att man kan köpa barnskor haha...
    Sen in på Bolaget o köpte en flarra rött...nu SKA jag lära mig o dricka vin. De har ett gott på jobbet men det går inte o köpa på bolaget

• BetongMorsa

Har ÄL nästa torsdag....så det blir hårdträning fr.o.m. onsdag höhö
    Vi firar ju 5 år den 30:e så det vore ju najs o fira me lite bebisbak

Skulle bli ledsen om det inte tog sig...har ju blivit gravid på första me tjejerna o blir jag inte det nu har det ju redan satt sig i skallen. men jag va orolig me de me att det inte skulle ta sig så det ordnar sig nog

• BetongMorsa

Kul med besök...och eld i baken för en annan. Då får man det verkligen städat haha

Ja i helgen, jobbar 7-14 imorrn. Sen hem o göra sig iordning för lite utgång med goda vänner....sen jobb 16.30- på söndag. Albin o tjejerna åker ut till stugan imorrn över dan så det blir hög musik och luftgitarr efter jobbet imorrn haha

Fick pisslön idag me.....jobbade nästan inget i början på Juni....så Augustilönen måste blir bra

• BetongMorsa

Duktiga killar timmer o Boo

Jag e mör idag, vart 07-01 på jobbet igår....men 18 timmar en söndag blir ju bra lön iaf det va bra röj på eldkvarn o gästerna...folk va fulla o glada
    Stod i baren en hel del på kvällen skoj skoj

nä nu ska jag duscha o hämta tjejerna....tingeling

Svar på tråden -Syskonmaffian-