Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Grattis UU hoppas allt går vägen!

Vårfesten blev så där. Tilda e så otroligt krävande o gnällig ett tag, helt galet mammig! Men annars va det trevligt, Nike hade kul iaf

• BetongMorsa

Jag vet inte...jobbade igår
    gick superbra. Jättetrevlig personal, alla var väldigt hjälpsamma. Så här kan jag nog trivas

Vart en himla massa spring då jag inte fick några egna bord utan mest hjälpa alla andra. Men men, kom hem med en liten dricks iaf! I veckan hoppas jag på egna bord!

• BetongMorsa

Chefen va inte där igår men jag ska ringa henne imorrn så det blir nog bra tack för omtanken timmer

• BetongMorsa

Hejsvejs....här e jag va hos min farmor igår, låtsasfarfar fyllde 75.

jag ska jobba idag, sen vet jag inte mer faktiskt. ska prata lite schema med chefen idag.

Menu blir det kaffeee.....o frulleee...mmmm

• BetongMorsa

Välkommen Zaphy

va kul med spanien frida vi kommer hem från paris dan innan ni åker.
    Lycka till med intensivkursen, vilken frihet med körkort!

Jobbigt med katten timmer sådär gjorde våran hanne för drygt ett år sen. Men han var nog sjuk. Sprang till skogs för snart ett år sen, gick förmodligen o dog. De gör så har jag för mig

skönt med sovmorgon uu! Ngr grav.symptom?

hoppas allt löser sig med vännen Boo!

Jag jobbade igår! Även om jag inte trodde att jag skulle jobba inom restaurang ever så trivs jag super. Alla e jättetrevliga och jag känner att jag lär mig snabbt.
    Förra lördan fick jag hjälpa alla, i torsdags tog jag 3 bord själv och igår 6 bord själv så det går framåt
    Idag ska vi slappa o nästa vecka e det full rulle!

På tisdag ska jag o Albin till läkarn så vi får nån styrsel på min hud, den e läkt men inför framtiden o så. På onsdag ska jag till Skansen med Felicias klass, sen på kvällen är det kurs som gäller. Och på fredag åker jag o Albin till Stockholm! Barnvagn ska handlas, sen käka lunch, Gröna Lund och till sist räkfrossa

• BetongMorsa

Jag ska bli cirkelledare för föräldrar som söker stöd i sitt föräldraskap men som inte har problem..typ :-S
    Det ska inbjuda till diskussion och debatt, inte vara ett ställe för pekpinnar liksom. Ja ungefär så

• BetongMorsa

Ja nu blir jag ju ingen expert bara för att jag går en kurs Boo ska väl va lite självhjälpande när man hör andras erfarenheter och för att få upp ögonen för nya sätt som kan funka i ens familj och så. Men de andra kursdeltagarna e esupertrevliga så vi ska fortsätta ses efter nästa kurstillfälle (som är det sista)

Och i höst ska vi ha egna kursdeltagare, hua så läskigt

• BetongMorsa

Nää stämningen kan ju diskuteras i vissa

blev alldeles nyss inringd till jobbet idag sticker om 2 timmar!
    nu måste jag hoppa in i duschen

• BetongMorsa

timmer: Menade att i andra trådar tenderar stämmningen att bli ganska hetsk

• BetongMorsa

Du är välkommen att ligga i min soffa Boo och jag ritar hellre spöken än streckgubbar du!

Kanonfint hus Sandra!

Jobbade ju ikväll, va är det med tanter över 60? Varför ska de va så dryga o griniga...gaah. Och deras stackars hunsade karlar haha.
    Aja ena gubben kom tillbaka och gav mig 70 spänn i dricks, tack o bock.

Vet inte hur ni gör på restaurang men jag skulle aldrig sitta kvar till långt efter stägning och personalen börjar plocka bort inredningen runt i kring, har hänt varenda kväll nu. Lite hyffs tack!

Svar på tråden -Syskonmaffian-