• Sanda

-Syskonmaffian-

booboo: hur gick det med kompisen?

Här är det stressigt värre, det är ju bra att få extrapengar och att jobba men shit vad slutkörd man blir! har ett arbete som ska in oxå och vi ska spela upp en teater och dansa inför vår klass på måndag!

men om exakt en vecka åker vi till öland!! ska bli störtskönt!!

• Sanda

mmmm, Per på tv igen, han e lite sexy på nåt konstigt sett

jävla fluga som jäklas med mig, man kan bli irriterad för mindre!!

Idag var vi och kollade på braskamin, om vi väljer att bo kvar ska vi installera det till vintern! Mysigt värre!

Hej Zaphy och välkommen! Jag är uppvuxen i Gråbo, inte så långt ifrån dig! Min man är från Alingsås, hans syster och föräldrar bor kvar så vi är där nere rätt ofta!

Timmer; Agnes äter inte heller nåt sött, förutom glass men Adrian däremot är en gottegris! Har lärt honom det där med lördagsgodis nu, det accepterar han och är supernöjd när vi åker till affären och han får köpa sin tablettask

Imorgon är det skola och sen ska vi åka och kolla på ett hus som vi älskar men antagligen inte får lån till! Banken vill inte låna ut topplån nu när det är finanskris.
    Här är det:
    www.hemnet.se/beskrivning/hemnet/427024

• Sanda

frida; självklart kommer vi ner någon dag! Ska kolla hur det ser ut framöver! När börjar din semester?

• Sanda

UU: usch då Har drabbat mig oxå, mer vanligt än man tror är jag rädd! Men jag blödda mycket med Adrian oxå men han kom ju ut hel och ren, så håller tummarna!

Booboo; blev det något barnaskapande igår då

Frida; hur går det på kursen??

Själv har jag bakat 60 muffins och plockat ihop 25 fiskedammspåsar...phu!! Avslutning på barngympan ikväll!

Huset var helt jävla underbart, låg mitt emot en förskola och bakom trädgården fanns cykelbana. suck!! drömhuset verkligen men så hade det redan sprungit iväg i pris så finns ingen chans vi kan haka på det....tråkigt

• Sanda

UU: uj läskigt! Men min kompis hade oxå det, rätt vanligt tydligen men hon var ju inte gravid dock! Skönt det inte var mf iallafall!!

Booboo; vet inte vad som sagts, mer än att jag kanske har svårt att komma iväg i sommar, jobbar rätt mycket!

BM; skönt att få hjälp!

• Sanda

tufft! *springer genast in på bilddagboken och hoppas på bilder*

• Sanda

imorgon blir det öland i 3 dar, ska bli störtskönt! bilder kommer sen!

• Sanda

Hej tjejer!!

Hemma från Öland! Varit underbart! Bilder på BD! Adrian älskade ölands djurpark Var helt salig!

Iförrgår kom jag hem till min mamma på vägen hem, Adrian ville inte åka därifrån så han sov över där och jag åkte hem till Agnes, igår åkte vi ner till dom och så åkte vi alla till borås djurpark, och idag så jobbade jag 9,5 timme så nu är jag tröööööööööööött Nu e jag o barnen lediga i 4 dagar, skönt ska grejja massa hemma men sen ta det lugnt! På lördag ska vi ner till min bror, vi ska gå på lek och bus landet och sen käka middag.

Kul med alla som vill plussa, ni är inte kloka

• Sanda

Booboo; det störiga med djurparken var att alla under en meter kom in gratis medans de som var över fick betala 250kr!!!! Adrian är 101 cm men jag ljög och sa han var 99 cm, då gick hon med honom till en mätsticka och han var ju över men hon nöjde sig med lögnen om att det var hans höga sulor på skorna som gjorde det hehe, betala 500 spänn annars nä tack!!

Svar på tråden -Syskonmaffian-