Inlägg från: Underbara ungar |Visa alla inlägg
  • Underbara ungar

-Syskonmaffian-

Ledig från jobbet idag. Ska in till sjukhuset o kolla min cysta o att bebis där inne mår fint. Är så förbannat nervös! Hade en liten blödning i lördags o den har jag satt griller i huvudet på mig. Jag är bensäker på att jag har ett "pågående missfall"...
    Ja, ja... Jag får ju vet idag kl 10!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824
  • Underbara ungar

BM & BOO

Skumt med era {#lang_emotions_minus} .. Hoppas att det visar det motsatta snart för er båda!!

• Underbara ungar

Det gick fint idag

Bebis mår kanon, hjärtat tickade på så fint så.
    Cystan har brustit, det gjorde den nog i torsdags... Fick så jäkla ont i magen då. GÖTT MOS!!! Nu ska jag bara va gravid o inget annat

• Underbara ungar

Jag ska till sjukan kl 14. Fick en störtblödning o BM lät inte så positiv i tele. FAN!

• Underbara ungar

Det gick bra.... Bebis lever där inne, konstigt nog. Fick dock inga svar om varför jag blöder så in vassen....

• Underbara ungar

Enya hon sover mest när vi åker bil

Axel tittar på sin bärbara dvd och tjatar hål i huvudet på oss

Vi brukar stanna på typ Donken eller nått så dom kan sitta o mumsa pommes eller nått annat barnen tycker är gott.

• Underbara ungar

Jag ska göra ett tbc test på fredag......

Fick hem ett litet fint brev från smittskyddsinstitutet om att jag o resten av min klass kan ha blivit utsatta för smitta under 2000/2001 på en utbildning på Kolmården. Det är tydligen någon som insjuknat o nu ska vi alla testas...

• Underbara ungar
    Sanda skrev 2009-06-24 23:10:45 följande:
    UU; men shit vad konstigt jag har fått ett sånt otäckt brev en gång om att en du haft sex med typ har fått klamydia och nu måste du testa dig osv och så ringde han upp och börja skälla på mig för att jag gett honom det och sen när jag gjorde testet så hade jag det inte, gissa hru skönt det var Right back at you FÄJS!!!!! ja nu var det ju ingen sån sjukdom men ändå
    BetongMorsa skrev 2009-06-24 20:35:05 följande:
    Zaphy, ja jag har inte så många fler tips o bidra me Vi hann inte roa oss så mkt på flyget, och inte hade vi utrymmet till det heller direkt UU, oj så långt efter? Vad hände på Kolmården egentligen hehe
    Vi va inne hos i stort sett alla djuren o klappade och matade osv...
    TBC´n ska tydligen ha kommit från elefanterna. Men, men... Har jag inte insjuknat efter så många år så lär jag ju inte bära på viruset heller
  • Underbara ungar

Fy fan vad ont det gjorde o få sprutan idag... Precis under skinnet på underarmens ovansida1 Inte roligt alls.
    Ska tillbaka kl 11 på måndag för en koll av resultatet o så ska jag lämna blodprov också.

• Underbara ungar

">

Jag bara måste
    Någon som kommer ihåg???????
  • Underbara ungar

Inskrivning idag

Det gick jättefint, tack o lov!

Storebror Axel o5o92o * Lillasyster Enya o7o824 * Bebis i magen BF 100116
  • Underbara ungar
    Zaphy skrev 2009-07-06 16:27:21 följande:
    Hej igen! :DNu är man hemma igen (thank God for that!...) Man höll ju på att bli uppäten helt av mygg, knott och äckliga bromsar. Kändes som att man skulle få flipp helt.Vad mycket ni har hunnit skriva medan jag var borta, har precis läst igen allt jag missat.UU: Har du fått något svar på proverna än?Hur har ni andra det?
    Jag har inte tbc
    Det trodde jag iofs inte heller.. Men det är ju skönt att iaf veta.
  • Underbara ungar

Ser att ni skriver om sex

Det är totalt överskattat just nu Sen vi fick barn ska vi va glada om det blir en gång varannan vecka... Det är ett rent under att jag blivit gravid med Enya och pyret i magen... Men det har tagit sig DIREKT!

Så ni säger at lusten ökar om man har sex ofta??
    Får väl prova det sen.... En av oss kommer att sterilisera sig efter denna bebis, mest troligt gubben eftersom han fyller 40 i mars nästa år
    Lusten ska ju öka dramatiskt utan preventivmedel har jag hört...

• Underbara ungar

Från och med kl 16.00 i morgon har jag semester i 4 veckor!!!!!!!!!!!!! Det ska bl så SKÖNT!!!

Nu ska jag gå o snutta kudden så att jag orkar gå upp i morgon

• Underbara ungar
    BetongMorsa skrev 2009-07-17 10:39:02 följande:
    Kul med semester Timmer...Va fan e inte du trött vid den där tiden? I början på mina grav. har jag sovit vid 7 på kvällen hahaJa helg Frida och jobb för oss som roar er vanliga arbetare på helgen heheJobbade igår och det vart rätt sent, åkte hem vid 1.Idag e det fredag o det lär bli ännu senare nu hehe...men det e det värt...jag gillar när lönen kommer Nu ska jag hoppa in i duschen så inte håret blir heelt kaiko
    Ne, den värsta tröttheten är borta nu... Däremot kan jag sitta o nästan nicka till på jobbet strax innan fyra
  • Underbara ungar

Jag HATAR karlar i sällskap....

Min make blir som förbytt o tror att jag är nån jävla hushållerska.... Inte ett finger han lyfter här nu när min storebror med kollegor är uppe o lägger sten. MORR!!
    Han gör ju klokt i att INTE prata med mig idag.

• Underbara ungar

Jag har varit på östkusten i en vecka
    GOTT som bara den. Det va kanske inte jättefint väder, men det regnade i alla fall inte. Barnen har varit på Astrid Lindgrens värld också och det va ju poppis!!
    Bilder o annat kommer när jag får tillgång till den andra datorn...

Nu ska jag ut och promenera med en annan Maria som väntar sitt andra barn några veckor efter oss Najs o ha kompisar hemma samtidigt sen

• Underbara ungar

Vi ska gå på Winnerbäck i Linköping i dec.
    Ska bara få tummarna loss o boka biljetterna Det är inte några Madonna priser där inte 360 kr/pers

• Underbara ungar

Mina huliganer tjatar om dagis här hemma... Jag ska va hemma med dom i två veckor till. Hoppas på bättring i vädret, annars blir det inte roligt!!!

• Underbara ungar

Världens sämsta mamma....

Enya vägrar sova middag idag, så hon kravlade ur sin säng, hämtade en stol o öppnade sin dörr. Inget konstigt med det...
    Sen försvann hon en stund o kommer ner med MIN rakhyvel i högsta hugg. Blodet rinner längs handen o ansiktet... Hon har skurit sig i tummen o på läppen

Axel gjorde precis likadant, men jag känner mig så kass!!!! Två av två möjliga liksom!!

Ska kanske tillägga att hyvlarna inte ligger framme i "barnhöjd" - någonsinn. Så bägge barn har hämtat vars en stol/pall o klättrat lite. Usch!! Jag ska kanske ta o adoptera bort mina barn innan dom blir allvarligt skadade

Svar på tråden -Syskonmaffian-