• Sanda

-Syskonmaffian-

booboo; men fy då jag hade varit så jävla piss! Det här med möhippor innebär bara trubbel, inte varit med på någon där det inte blivit massa tjat och gnäll och missundsamhet, och sen när själva bröllopet är blir det dålig stämmning för att det varit massa tjafs kring möhippan. Det är väl vi tjejer som inte kan sammarbeta så bra eller nåt

Daftö was greeeeeeeejt! Bilder på FB!

• Sanda

Åhhh e Ellan gravid! Vad skoj!! Gratta när du fått tillåtelse att berätta hihi!

Jag har jobbat nu e jag ledig ett tag! Jobbar kväll på onsdag och dag på lördag och söndag men i övrigt ledig, imorgon åker krister till sina barndomskompisar och de ska ut och fiska och öla till på tisdag. Vet inte exakt vad vi hittar på barnen och jag! Synd du inte är hemma Frida! Försöker väl hälsa på nån kompis eller göra nåt annat kul! Jo en sak som vi ska göra är att måla gipsfigurer, mamma hade sparat sen vi var små och har gjutit några till barnen imorgon.

På lördag ska jag på tjejgrillkväll hos en granne och nästa torsdag ska jag på slussens pensionat och lyssna på cookie´n´beans. Vet ni vilka de är? De är stortsköna!

• Sanda

booboo: men det är ju helt ofattbart!! Antar att det blir att ordna med möhippa snart oxå för min äldsta och bästa kompis gifter sig i oktober!! Kännt henne sen jag var 1 år. Hoppas det inte blir massa tjafs

BM; kul med grannen vad tyckte dom ert hus då?

Sitter och myser lite med Adrian, han var så uppe i varv när vi kom hem så han får varva ner framför lotta på liseberg På tal om liseberg så var vi där idag, jag och barnen med min mamma! var jättekul förutom när himlen öppnade sig och det öste ner men innan och efter så!

• Sanda

Hello!

äter körsbär, hakat upp mig på dom, så jävla gott.
    gå på fjordfestivalen i Uddevalla
    Boo; frågade du bruden något om de andra kompisarna?

På lördag ska jag ut och festa på fjordfestivalen, ska bli skoj!!

Vi tvättade altanen idag och skulle olja in den när det torkat och satt upp nya utemöblerna, men så började det ju spöregna igen...suck, bara att börja om....trodde det var juli!!!!

• Sanda

JAG AVSKYR ADVERTISEMENT JÄVLA BAJS REKLAMEN SOM DYKER UPP FÖR VARJE GÅNG MAN BYTER SIDA!!!!!!!

..........så då fick jag avreagerat mig lite

frida:Vi var hemma hos oss o grilla och festade, sen in till uddevalla och dansa och drack mer öl och sen hem

• Sanda

Duktig kille

Jag har jobbat järnet, nu e jag hemma igen coh slipar trappan, fått upp utemöblerna men det regnar ju bara hela tiden så inte fått se helheten ännu men ser ut att bli jättefint!

• Sanda

Hello girlos!!

Stekte strömming men de var fulla av ben så vi fick snabbvärma köttbullar istället men men så blir det!

Jobbat idag och sen rivit en del tapet, nu har vi inte så mycket kvar innan vi kan börja göra det roliga och göra det fint igen

På fredag tar jag med min barnen til götet och låter Krister jobba järnet här hemma. Ska träffa Anna och lilla Noah och Frida och pojkarna och sen ska vi sova över hos Anna och vi ska prata om hennes bröllopsplaner hela kvällen Hon ska gifta sig den 3 oktober! Min allra bästa vän!

Idag var kristers föräldrar här när jag jobbade och passade barnen medan krister satte upp en gipsskiva och imorgon kommer Krister syster, Peter och lille Hugo och de ska sova över, onsdag jobbar jag natt och på torsdag kväll ska jag med en kompis och kolla på cookie´n´bean på slussen pensionat, fredag götet då och lördag jobbar jag natt igen hehe, vem sa nåt om att man vilar på sin semester?

Agnes säger S istället för F. Adrian säger fel på många bokstäver Gilla: Hilla. Välling: Hälling Raket:Jaket osv

• Sanda

Grattis Bm Sålde babytravel syskonvagenn för 3000kr förra månaden, skönt att bli av med lite känner jag!

Svar på tråden -Syskonmaffian-