Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

har lite symptom som jag hade med Nike...och nu mår jag illa på morgonen oxå...hoppas man inte e skendräktig *s*
    Fan en hel vecka tills man kan testa

• BetongMorsa

Jag har Clearblue hemma men jag ska ju inte ha min mens förrns om en vecka....iof om symptomen e riktiga så borde det ju bero på förhöjda hCgvärden men tänk om det blir minus bara för att man testar tidigt?

No cravings här Boo, har inte direkt haft det tidigare grav. heller....eller jo en period me tilda svulla jag citroner (kanske därför ungen e så sur ), skalade de som apelsiner o åt klyftvis haha.
    Och med Nike va det pepparkakssandwich hehe...

• BetongMorsa

Man kanske skulle ta ett test imorrn iaf då. CB digital e ju klart bäst men va fan 100 spänn för ett test och jag tar alltid en massa massa haha, testar alltid för tidigt *s*

Ja mandarin e gott, snart e det ju säsong för de me det värsta e ju att man blir så jävla sur i magen. En gång på fritids smackade jag i mig en 5-6 st och hade sån fruktansvärd magvärk i 2,5 dygn....huua

• BetongMorsa

testlagrets?
    de ska tydligen va värdo. Mkt spökstreck och sånt. Jag litar bara på dyrare tyvärr!

• BetongMorsa

Har du provat de förr? Tänkte om de va värda priset?

• BetongMorsa

Skönt med semestrar timmer och sandra. Hoppas Skara va bra trots regnet timmer

Uscha så trött jag e, borde gå o sova men orka :-P

• BetongMorsa
    BooBoo skrev 2009-07-08 22:08:57 följande:
    Nämen ... Sicken fin pressbild Morsan
    haha tääänks boo. Midsommardagen, nästan precis hemkommen från Paris
  • BetongMorsa

Drygt Boo nästa månad så! Har det tagit tid för er o bli gravida me Ville o Puma?
    Tänkte testa på lördag, det står ju upp till 4 dagar före bim på testet. Så vi får väl se då!

• BetongMorsa

Båda tjejerna är planerade, mkt sexande kring äl och det tog sig på första försöket båda gångerna. Så jag har smått höga förhoppningar

Men ja lusten ja, vart sämre med det sen barnen. Om jag "tvingar" mig själv o sexa mer så ökar lusten men om sexandet minskar minskar lusten drastiskt. Känns som att man skulle klara sig utan sex ibland även om sexet e smått fantastiskt när det väl smäller till

vilket sexigt inlägg höhö

• BetongMorsa

Jo barnen e rätt energikrävande Tilda e inne i en riktig gnällperiod, allt e fel enligt henne. Och Nike e trotsig o härlig men ändå glad nästan jämt

MIn förkylning ger inte med sig. Jag va tvungen o tacka nej till jobb mån o tis, känns sådär. Nästa pass e på lördag. om bara värsta snoret ger med sig och hostan går det nog bra!

Svar på tråden -Syskonmaffian-