Inlägg från: BetongMorsa |Visa alla inlägg
  • BetongMorsa

-Syskonmaffian-

Dumma tankar påverkar jättemkt boo...ajabaja!
    Det e klart ni fixar det!

Vi har halvbpkat semestern nu iaf. Probably Egypten över jul.
    Cirkus du som e berest, är det lätt o bli magsjuk där? Har hört historier från båda sidor så att säga. Och om jag e preggo där med känns de exta känsligt liksom.
    Eller man kanske kan vaccinera sig

• BetongMorsa

Hmm...negativt har iof inte bim förrns onsdag men ändå...man kanske e skengravid trots allt *suck*

• BetongMorsa

Albin ska oxå sterilisera sig efter denna bebis

Ja man e ju liite rädd för magsjukan....hehe. Men jag ska ringa en vaccinationscentral i veckan o fråga lite

• BetongMorsa

Är det en grabbgrej o slå i tänderna

Börjar äntligen bli frisk nu iaf, igår kom smaken tillbaka äntligen

Jobbar ikväll, imorrn, tors, lör, mån och tis. Sen e jag ledig resten av nästa vecka. Men skönt o få in pengar

Hoppas era barn blir friska från feber och halsont!

Tråkigt att det inte blev nån hippa Boo, ha så kul på Öland!

Ha så kul i Strömstad oxå sandra, kul att du hade kul på hippan!

Jag har faktiskt aldrig varit på nån....lite tråkigt. Men men....får väl hoppas att nån ordnar en åt mig om ngr år

• BetongMorsa
    frida27 skrev 2009-07-13 12:45:40 följande:
    Kul booBoo Morsan, ja det verkar vara så Har en liten fråga ang tillfällig föräldrarpenning om nån vet hur det funkar? Eg skulle barnen vara hos min pappa idag då dagmamman har semester. Hur funkar vab då? Blir jag utan ersättning idag då fast jag får 100% avdrag från jobbet?
    Ingen aning Frida, har aldrig vabbat.
    Du kanske kan ringa f-kassan o fråga?
  • BetongMorsa

Ingen bebis denna månad. mensen kom punktligare än vanligt...aja nya tag!

Jag o tjejerna åkte till Norrtälje nyss. Orkade inte va hemma mera....gick på stan en stund, sen fika i parken och kolla båtar. Vidare till McDonalds, nu mumsar de äppelklyftor sen blir det sängen. Jag e trött. Ska ta en dusch. Sen blir det jobb tors, fre och lör.

• BetongMorsa

Glarre e glass Frida käka glarre haha

• BetongMorsa

Ja sol e väl inte jätteviktigt för min del i år men regnet får gärna hålla sig undan hehe

Vi har precs hälsat på tjejernas "sommardagis" då deras e stängt. Tilda ville absolut inte åka dit o grät nästan i bilen, jag försökte med all möjlig övertalning. Men väl framme gick allt superbra. Hej jag heter Tilda, va det första hon sa
    Nike va dock lite blygare men de ser nog ram emot o gå på "Snödroppen" på måndag

Här i Hallsta umgås de flesta mammorna med varann, fikar o umgås och så klart massa öppna förskolan

Ha det super i Eskilstuna Zaphy, skönt med hotellvistelse o barnvakt

Jag har nog äntligen fått min UJ såld iaf, absolut inte det pris jag ville ha men det e så få som hört av sig så jag antar att priset får duga. Pengarna ska in på Bugabookontot

• BetongMorsa

Mysigt Boo

Ja Bugga e nästa vagn Tjejen som köper min UJ fråga om jag ville byta mot hennes men hon hade ingen bugga så då får det va
    All dricks från jobbet går oxå in på vagnkontot, så vem vet man kanske inte behöver lägga egna pengar hehe

Svar på tråden -Syskonmaffian-