Inlägg från: timmerbacka |Visa alla inlägg
  • timmerbacka

-Syskonmaffian-

Hemma från Eksjö...denna gången var det mer än lovligt rörigt där nere då mamma håller på att renovera 2/3 av sitt gamla 1700 tals hus..men vi fann en viss harmoni i kaoset ändå.
    Vi tänkte stannat till i morgon,måndag..men det är lite fix denna veckan som ska göras..Kent har bara denna veckan kvar på sin semester innan han jobbar.

Nu är det slut på flängandet. Linus har 2 veckor kvar på sitt sommarlov och Mijo 3 veckor.
    Vi har toatränat Linus ganska intensivt...det går inte klockrent, men det funkar iaf varannan dag. Men nu när vi ska vara hemma de sista 2 veckorna så är det lättare att ta tag i det.

• timmerbacka

Boo
    Jag köpte en 2-årspresent till till Puma. Hitta en jättesöt liten spis med tillbehör för 149:- JÖSSES vad billigt. Den hade kostat 350. Så jag tog den.

Det är en sånn jag har till killarna. Linus leker inte alls med den längre, men Mijo tycker det är kul att 'laga mat'

• timmerbacka

OK.. vi har en vanlig Brio..med stekpanna, kastrull o gryta med lock...ska väl köpa mer såsmåningom..men nu är Mijo inne på saker som ligger på högre nivå då han kan stå på knä...

• timmerbacka

Zaphy
    Skönt med Liseberg! :)Jag har varit där med familjen en gång i år, men funderar på att åka dit snart igen. Tänkte lägga undan lite extra pengar nu till det. Inte alla som har pengar i överflöd ;)Härligt att ni hade det kul! :)

Säg till då så kanske vi kan ses. Vi är ju några som bor i eller utanför Göteborg.

• timmerbacka

frida

Spelar du? Har ni vunnit nåt? Vi spelar för 100 spänn/månaden på svenskaspel.se vunnit 19 spänn

Hoppas syrran kryar på sig snabbt..

• timmerbacka

Varit o träffat Mijo's nya sjukgymnast. Han ska få en gåstol som ska peppa honom lite med att komma upp på samma nivå som sina kompisar/Linus.

När jag berättade för Linus vad Mijo ska få om några veckor .."Mijo ska få nåt som gör att han blir lika snabb som dig!" då såg jag tävlingsblicken i Linus ögon.. Så då ska det tävlas i vem som är snabbast....stackars Mijo..vi lär ju få möblera om

• timmerbacka

frida

Vilken film va det? Jag har sett båda de sista..på BIO Jag älskar hans filmer!!

• timmerbacka

Va & blev modell för en dag på modelhouse inne istan. Fattig som jag är hade jag inte råd att köpa några kort,men vännen som följde med ville ha en serie..så hon firade på stort & köpte kort för 1300 spänn!
    Bild finns på FB & bdb..
    När vi åkte in till stan så sa vi "ahh..skönt med egen tid!" ..men båda satt vi och gäspade på spårvagnen...tänk att man blir så trött när man är "ledig". Lite piggare blev vi ju när det va makeup och foto tajm..men sen så segade vi ihop igen...

Boo:
    Ni såg ut att ha haft det trevligt

frida:
    Ja den är bra. Sen är det en 6:e film som de inte kommer släppa på bio som vi såg. Minns inte i skrivande stund vad den heter, men när vi såg den var den inte 100% färdig.

• timmerbacka

Har mysstund med Mijo.. Kent är i stan med "turbo'n"..kollar nya högtalare till en stereo.

Jag o Mijo har dammsugit, lekt,ätit glass och lekt lite till...druckit egen flädersaft. (som snart är slut) :'(

• timmerbacka

cirkus:Vad gör ni andra i helgen?

Svägerskan är på ingång med pojkvän o hans 2 vilda barn...dom ska hjälpa oss med det sista i köket...Ikväll blir väl inget gjort, men i morgon ska jag försöka sysselsätta 4 barn..hade ju varit najs om det va fint väder så man kunde va ute..

Svar på tråden -Syskonmaffian-