• Anonym

Jag vill ha en kille!!!!!!!

Var tillsammans med en i 9 år. han har varit min enda.
    Har nu varit singel i strax fem månader och ännu ej hittat någon, inte ens en dejt.

Tidigare har jag inte velat, men nu hittar jag bara ingen.

Jag har fyra val nu.

En killkompis är jätte intresserad och var även under tiden då jag var med min fd. Jag känner INGET! dessutom super han bara även om man skulle testa sig fram och bara dejta.

Den andra är rik, snäll, omtänksam och bryr sig om mig.
    Men ljuger å skryter hela tiden ihopp om att få större chans hos mig.
    Den tredje är oskuld och tråkig.
    Och sist men inte minst, en kille över nätet som är deprimerad och har ångest!

hallåå ja?:D
    Nej tack!

Så vart går man?

Ute på promenader och så får jag blickar å killar som vänder sig om å tutar...

Men det går ju liksom inte stanna en bil å säga: jag såg att du kollde in mig får jag ditt nummer..

Jag dricker inte å festar inte.
    Så vart ska jag?:D

• Svar på tråden Jag vill ha en kille!!!!!!!
  • Anonym

Jag säger bara en sak.....välj inte en med en depression och ångest. Det är BARA problem!!!

Det gjorde jag för några år sen.....trodde i mitt stilla sinne att jag skulle "nog" få han att må bättre!! Jo pyttsan....det slutade med separation och ett barn på 3 år som nu inte träffar sin pappa för han är i sånt dåligt psyksikt skick att han inte kan eller får längre ha han. Soss har rekommenderat mig att söka ensam vårdnad. För han har hotat mig, misshandlat sina föräldrar och msshandlat sin nya flickvän....pga att han är psykiskt sjuk!!

Men idag har jag träffat en jättetrevlig man som är mannen med stort M. Träffade han genom nätet. Han är allt som jag vill att en man ska vara!! ;-P

Men gå gärna på nåt fik, börja sporta eller nåt annat med föreningsliv. Då hittar man ju någon isåfall som har samma intresse som en själv.

Lycka till!!!

• Anonym

Men jag är så kräsen :(

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-11 19:52:43 följande:
    Men jag är så kräsen :(
    På vilket sätt tycker du att du är kräsen. Vad är det för nåt som du söker hos en man??
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-11 19:54:18 följande:
    På vilket sätt tycker du att du är kräsen. Vad är det för nåt som du söker hos en man??
    Jag har en speciell smak..

Utseendesmässigt, ska han vara lång 176-185.
    Smal, medel eller också vältränad (normalt) ...

Lite längre hår, typ såndärn frisyr som tonårskillar har nu...

En kille med gitarr å en skön stil helt enkelt.
    18-23.

Är själv 23.

Så det är skitsvårt... :/

Den smaken jag har, är oftast killar i 14-16års åldern som ser ut så :D å det är ju liksom barn... Äldre killar verka ha slutat bry sig om sitt utseende :D
  • Anonym
    Adut 27 skrev 2009-05-11 19:58:22 följande:
    Bara slappna av... det kommer när du minst anar det!! =)
    Svårt att träffa någon när man är ensamstående mamma.
    Som dessutom inte festar eller röjjer på stan :D
  • Anonym

Hör du, jag tycker du gör alldeles rätt i att vara kräsen det är man liksom värd!

Men tips ville du ha? Ja, själv testade jag att lägga in en profil på en internetdejtingsida och det fungerade faktiskt riktigt väl. Mitt tips måste bli att skriva en lagom personlig presentation som kan tänkas passa just den typ av kille/man du vill träffa..och sen..ha tålamod med alla mindre lämpade "kandidater" som kan tänkas nappa på den

Det ÄR inte omöjligt att träffa någon...det är bara en fråga om tid.

Lycka till!

• Anonym

Anonym (lyckats) skrev 2009-05-11 19:46:42 följande:

Jag hittade min på www.happypancake.com
    Det är ju bara för stockholmare som det verkar, vet någon liknande dejtingsajt för Göteborg?
  • Anonym

Jag har också svårt att träffa någon TS, men mitt problem är inte "kräsen" som du säger, även om jag är det också. Här är andra saker inblandade.

Kanske kunde vi hjälpa varandra?

• Anonym (ta det lugnt)
    Anonym skrev 2009-05-11 19:56:51 följande:
    Jag har en speciell smak.. Utseendesmässigt, ska han vara lång 176-185. Smal, medel eller också vältränad (normalt) ...Lite längre hår, typ såndärn frisyr som tonårskillar har nu... En kille med gitarr å en skön stil helt enkelt. 18-23.Är själv 23. Så det är skitsvårt... :/ Den smaken jag har, är oftast killar i 14-16års åldern som ser ut så :D å det är ju liksom barn... Äldre killar verka ha slutat bry sig om sitt utseende :D
    Haha.. ursäkta att jag skrattar men jag känner så väl igen mig. Jag hade också en himla massa krav och en bild av hur min pojkvän skulle se ut. Men det visade sig att mitt livs kärlek inte såg ut som jag tänkt mig eller var riktigt som jag tänkt mig.. Tex är han kortare än mig.. något jag ALDRIG i livet tänkt mig, det var ett big no no.

Jag var ensamstående mamma och var med på en massa dejtingsajter och dejtade massor.. jag hittade fel på alla, för stora öron, för kort mm mm. Jag gick på en, eller max 2 dejter med en kille innan jag gick vidare. Den jag nu är sambo med gick jag aldrig på någon dejt med, vi blev vänner (men träffades på en dejtingsajt), efter ett år som vänner blev vi iaf ihop. Försök att inte tvinga fram något.. du ska definitivt inte ta någon av dina 4 alternativ.. låt det hända när det händer.
  • Who knows

Nej då, finns Göteborgare där oxå

Anonym skrev 2009-05-13 12:43:08 följande:
    Det är ju bara för stockholmare som det verkar, vet någon liknande dejtingsajt för Göteborg?
  • Anonym

Du borde nog tänka om vad du har att erbjuda.. för du sitter inte i en god sits som ensamstående. Det är betydligt svårare att hitta någon.

• Anonym

Who knows skrev 2009-05-13 19:19:35 följande:

Nej då, finns Göteborgare där oxå
    Jaså, men när man skulle välja var man bodde kom bara Stockholm upp. Eller gjorde jag fel?
  • Who knows

Nu är det några månader sedan jag hade profil där, så jag kan inte kolla... Men jag har för mig att det fanns en flik för inställningar el liknande, där man ändrade. Man ändrade iaf för sin egen sida vilka län man ville skulle visas.

Anonym skrev 2009-05-14 19:02:02 följande:
    Who knows skrev 2009-05-13 19:19:35 följande:
    Jaså, men när man skulle välja var man bodde kom bara Stockholm upp. Eller gjorde jag fel?
  • LyckligtSlut

Det kommer nog! Försök gå ut lite mer, hänga med kompisar och träffa deras killkompisar och så. Ta ingen av de där du nämnde... De verkar, ja, inte mycket för dig även om de säkert har goda sidor också.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-13 12:43:08 följande:
    Nej det finns för hela Sverige
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-11 19:56:51 följande:
    Jag har en speciell smak.. Utseendesmässigt, ska han vara lång 176-185. Smal, medel eller också vältränad (normalt) ... Lite längre hår, typ såndärn frisyr som tonårskillar har nu... En kille med gitarr å en skön stil helt enkelt. 18-23. Är själv 23. Så det är skitsvårt... :/ Den smaken jag har, är oftast killar i 14-16års åldern som ser ut så :D å det är ju liksom barn... Äldre killar verka ha slutat bry sig om sitt utseende :D
    Finns ju massor med 23-åringar som ser ut så! Gå på rockklubbar och leta vetja! Eller sätt upp en annonslapp om att du vill gå med i ett grabbrockband!
  • Anonym (Kul)
    Anonym skrev 2009-05-11 19:39:38 följande:

Men det går ju liksom inte stanna en bil å säga: jag såg att du kollde in mig får jag ditt nummer..

Det hade varit kul om en tjej hade gjort det. Kan bli trafikstockningar om bilar ska stannas är bättre om tjejer säger det till killar som går på trottoaren 
Svar på tråden Jag vill ha en kille!!!!!!!