Inlägg från: Anonym (bästis) |Visa alla inlägg
  • Anonym (bästis)

Jag hatar Facebook!!!

Jag gillar FB. Jag har hittat igen min bästa vän som jag inte träffat på över tio år. Nu har vi setts IRL igen och det är så härligt! Det hade aldrig hänt utan FB då hon varit/är sjuk ochav olika anledningar drev vi ifrån varandra och hade aldrig hittat tillbaka utan FB.

Om ett förhållande går i kras pga FB är det nog något knas redan innan tror jag...

Som en del av en relation måste man ju ta hänsyn. Nu vet jag att min man inte skulle bry sig, men jag är inte vän med gamla ex, för det ger mig inget. Visst, jag har kollat på någons profil för att se vad han gör nuförtiden, och till och med skrivit några meddelanden, men de är ändå inte mina vänner. Precis som jag skulle heja om vi möttes på stan, men för den skull skulle jag inte ta hans telefonnummer och börja träffas...

Däremot så stör jag mig på folk som tror just att "flest vänner vinner". Jag addar bara mina vänner som är just vänner eller människor jag gärna vill ha som vänner i framtiden. Inte brorsans kompis tjejs syrra som jag en gång passerade på stan...

Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!