• Anonym (JAG)

Jag hatar Facebook!!!

Anonym skrev 2009-05-11 20:37:51 följande:
    Jag undrar hur många förhållanden som går åt helvete pga FB? Snacka om att göra det lätt att vänstra.
    Mitt t.ex! Eller jag kan väl inte säga att det egentligen var FB "fel" utan mer mitt x dåliga självkänsla och behov av bekräftelse i samverkan med att det blev busenkelt att skaffa bekräftelsen..
  • Anonym (jag)

så nyfiken i all ära får man vara, då tycker jag det är lika mänskligt att vara svartsjuk nästan lite mer sunt om ska tillåta allt i ett förhållande nyfikenheten kan ju tära lika mycket som en svartsjuka isf.

• Anonym (JAG)
    lillajag82 skrev 2009-05-12 08:03:49 följande:
    och vill din kille vänstra så gör han det! facebook eller inte!
    Visst gör han det, men internet överlag underlättar en hel del. Det känns för många inte lika förbjudet som en "riktig" otrohet men det förstör och sårar minst lika mycket!
    Och FB är ju en sajt som många har, och det är ju lättare att det råkar bli mer och mer flirt med ett gammalt ragg eller X än att en person som lever i ett förhållande tar steget och öppnar ett konto på en dejtingsajt eller liknande.
    Och när den flirtiga schargongen (?) väl har börjat så är det nog lätt att visst trillar dit.
  • Anonym (JAG)

Anonym (haha) skrev 2009-05-12 21:22:22 följande:

Anonym (JAG) skrev 2009-05-12 21:20:44 följande:
    Är det så enkelt för någon att trilla dit så har förhållandet ingen stabil grund att stå på från början.
    Har jag inte påstått heller.
    I mitt fall så är jag "glad" att det hände, så jag inte spenderade mer tid på honom.

Men å andra sida så vet jag många par som haft det bra men där nätflirtande ändå kommit ivägen.
    Det jag menar är att många nog är otrogna på nätet som inte skulle vara det annars. Kanske för att det inte anses lika smutsigt när det "bara" är text.
    Sen finns det såklart en väldig massa människor som har FB och INTE gör bort sig! Jag själv bland andra..
Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!