Inlägg från: Ekologiskt Godis |Visa alla inlägg
  • Ekologiskt Godis

Jag hatar Facebook!!!

har bara läst TS

Jag hatar också Facebook. Det är helt överskattat och människor tävlar om hur många vänner de kan få på facebook.
    Jag hade medlemskap där innan och fick några ilskna blickar av några av mina vänner ifall jag hade några enstaka vänner fler än dem på FB. Urlöjligt:P

Fick även en massa vänförfrågningar från personer endast för att de bodde i samma stad eller för att jag "såg bekant ut". Fick vänförfrågningar där totala främlingar ville bli vän med mig på FB bara för att de kunde samla på sig en stor hög med vänner.

Nej att plocka bort FB ur mitt liv var nog det bästa som funnits. Påminner om när man var 13-14år och hängde på Lunarstorm. Har samma funktion men för lite äldre generationer.

Men det är däremot en bra sajt ifall man vill hitta en gammal vän som man inte pratat med på evigheter=)

• Ekologiskt Godis
    Nidi80 skrev 2009-05-12 17:15:42 följande:
    Så trött på detta gnäll om Facebook.. Det är väl knappast obligatoriskt??? Har inte folk egen vilja? Om man hänger upp sig på gamla flick/pojkvänner beror det väl inte på ett forum! Skärp er! För min del är det guld värt då jag fått tillbaka kontakten med ett 150-tal personer sen min sjömanstid, som jag aldrig hade lyckats spåra annars :) I LOVE FB!
    Fast det kan bero på att man bara hör om FB hit o dit så man blir trött på det, mer än vad man har varit innan.
    Får konstant frågan från alla om jag har facebook eller inte. Vill man klaga på Fb så ska man väl få göra det=)
  • Ekologiskt Godis
    JCFN skrev 2009-05-12 18:07:31 följande:
    Ni alla här vet att facebook kan ta era bilder från albummet o göra vad fan dom vill med dom va???hahahah kan förvandla era bilder till porrbilder mm om dom så skulle vilja.. det har nämligen alla som är med i facebook godkännt.. så lycka till med era facebook.. A just det TS FACEBOOOK SUUUUUUUUUUUUUUUUUUUGER!!!!!
    Porrbilder? Finns nog en hel del utlagda bilder på FB som inte behöver göras om till porrbilder:P
    Min förra chef (kvinna) är en trebarnsmamma, blev djupt chockad när man fick se hennes FB-sida med lättklädda bilder och rufsigt hår. Riktigt professionellt ju=P
  • Ekologiskt Godis

Kan det inte vara så att man bara kan bli arg eller sur och inte svartsjuk?:P

• Ekologiskt Godis
    idiblon skrev 2009-05-12 21:06:26 följande:
    Man blir väl arg och sur av en anledning?
    Jo men svartsjuka behöver ju inte vara anledningen.
  • Ekologiskt Godis

Att vara svartsjuk är inte alltid så fel heller=P
    Ett gammal ex för längesen gjorde slut med mig för jag inte var svartsjuk när han snackade med andra tjejer. Han klarade inte av det, trodde inte man älskade han då XD

Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!