• Nidi80

Jag hatar Facebook!!!

Så trött på detta gnäll om Facebook.. Det är väl knappast obligatoriskt??? Har inte folk egen vilja? Om man hänger upp sig på gamla flick/pojkvänner beror det väl inte på ett forum! Skärp er!

För min del är det guld värt då jag fått tillbaka kontakten med ett 150-tal personer sen min sjömanstid, som jag aldrig hade lyckats spåra annars :) I LOVE FB!

• Nidi80

Ekologiskt Godis skrev 2009-05-12 17:19:49 följande:

Fast det kan bero på att man bara hör om FB hit o dit så man blir trött på det, mer än vad man har varit innan.Får konstant frågan från alla om jag har facebook eller inte. Vill man klaga på Fb så ska man väl få göra det=)
    okej, jag har bara aldrig förstått varför man gnäller på sånt som inte behöver beröra en :S Fast har man inget annat att bekymra sig för så..
  • Nidi80
    Thaleya skrev 2009-05-12 17:45:04 följande:
    Facebook är tråkigt, fattar inte varför människor pratar där överhuvudtaget är inte msn kombinerat med bilddagboken mycket bättre?Sen varför envisas människor jag träffat en gång eller människor jag hatar med att försöka adda mig? Vad får de att tro att jag vill vara kompis med dem där bara för att det ska se ut som att de är mer populär. Det är bara människor med extremt bekräftelsebehov som gör så, så extremt patetiskt.
    Eller oxå kanske extremt barnsliga människor som sitter o jämför hur många vänner man har?? Har aldrig hört nåt så löjligt. Med tanke på hur många medlemmar det finns så måste ju nästan var och varannan människa ha stort bekräftelsebehov då. Även jag :S konstigt, visste inte det. Vem behöver en psykolog när man har dig?? ;)
Svar på tråden Jag hatar Facebook!!!