TanjaS skrev 2009-05-13 12:15:27 följande:
Själv bara ÄLSKAR jag facebook och tycker de är askul att höra vad folk blev av som man pluggat, arbetat eller umgåtts med på andra sätt...Min karl är inte mycket för chat så han vill inte gå med...Om jag hittar ett ex är de inte för att vara otrogen utan för att höra vad den personen blev av? Jag har ett väldigt bra förhållande och är inte ute och jagar en ny. Och varför skulle facebook vara ett orosmoment? Då kan lika gärna
hitta.se och eniro vara ett orosmoment för där man kan ju leta upp gamla ex för att börja sms med...Det handlar om att ha makt över sitt egna liv och att man ska kunna ha tillit för sin partner.
Exakt! Gillar med FB starkt.
Och på eniro kan man kolla var folk bor..Vyer över platser folk bor på..Zooma in..
Kolla in folks födelsedagar...När deras resp fyller år.. En polare som berättade det för mig, för hon har så svårt för min födelsedag, o kikat in på eniro.
Det kan man iaf inte se på facebook.. Jojo om de är ens vänner, men då har man ju själv tillåtit det.
Så till TS: Kolla så han inte kollar in eniro oxå..Hatar du dem med då? (ironi)
Min poäng med detta inlägg är, skyll inte på något annat. Det är var och varje människas handlingar. Vad man gör, hur man gör osv...
Dessutom tycker jag han verkar vara ett totalt kålhuvud som gör så mot dig, hans livs kärlek. Själv hade jag kastat ut min gubbe om han ville chatta med några ex eller fd knullpolare, speciellt om jag sagt ifrån att jag tar illa vid mig.