• Morty

    Vi som shoppar danska barnkläder -BILDTRÅD

    Äntligen har jag blivit plusmedelm och kan lägga in bilder på några av mina inköp på salgen.

    Sonen älskar att slabba med vatten och fick denna högtryckstvätten för barn när han fyllde år. Det är verkligen poppis!

    Djungeltröjan är så läcker, här med ot me&i grå canvasbrallor


    Dottern i sin flowerklänning. Måste försöka hitta några tights som passar bättre....


    Och till sist sonen som tvunget ville dammsuga upp all sand. Det är bara att tacka och ta emot så länge det varar......


    Moa & Mattis
  • Morty

    Detta är vad som kom i våran postlåda idag.
    Den ser väl OK ut i storlek på Moa?


    Plutten fick sin önskade gröna lurv.



    Sen köpte jag lite mössor. Samt att dottern fick ett par trosor från eleraff. Tror det var p g a att jag hade strul med kortbetalningen. Eller de brukar skicka med gåvor kanske?  Sonen fick en ballong från Skattkammaren. Barnen och mamman är mkt happy!


    Moa & Mattis
  • Morty

    Älgtröja från salgen, älgtights samt ot kjol från pop. Bilderna är för ett par veckor sedan så inte fullt så somriga.

    Sonen spelar boxning på Wii i en av sina favvotröjor dinosar.


    Plutten & Pluttan
  • Morty
    Lycklig tjej i sitt lila linne som kom i brevlådan idag. Hade gjort halsband på dagis och t o m det passade ju till.

    2 linnen gröna i storlek 110 och rosa/orange randiga storlek 128 Mest på bredden det skiljer...............
    Plutten & Pluttan
  • Morty

    På väg till en gårdsbutik för att plocka blommor.



    och här är buketten som de plockat till mormor.

Svar på tråden Vi som shoppar danska barnkläder -BILDTRÅD