ääni skrev 2009-05-13 23:57:06 följande:
gretagarbo: Det är så härligt att läsa om varje dag som går för dig! Jag hoppas så att du får en lång graviditet. Det vore så roligt att få exempel på människor som lyckas efter att ha fått för tidigt. Håller mina tummar hela tiden nu! Full av förhoppning skrev 2009-05-12 19:36:50 följande: Goda siffror. Men jag har alltid undrat över dessa siffror. Överlevnad hur länge? Ettårsdagen?
Tack..jag hoppas med att jag får gå flera veckor till..men det är så svårt att vara positiv när man förlorat ett barn innan, och speciellt när man inte vet säkert varför det hände iheller..tungt :(
Jag vet ju självklart om att det aldrig finns garantier med för tidigt födda..allt kan hända, även efter fullgången tid. Jag undrade mest från vilken vecka läkarna börjar försöka rädda barn. Man hör ju så olika gränser. Men om dom försäker rädda tidigt i Lund är ju det en chans man vill ta och få om den ges. Även om det slutar illa vet man ju att dom gjort allt dom kan. Jag hoppas jag är gravid länge än..24+0 idag....