• Bruce

Hur vet en tjej att hon är trång?

Ofta när det kommer upp trådar om stora resp. små kukar så är ofta diskussionen ungefär så här:

"Jag kände den inte ens och då är jag ändå jättetrång."

Hur faaaan vet man det som tjej? Vi killar kan mäta längd och omkrets men hur konstaterar ni tjejer om ni är trånga?

Att lita på vad killar säger i de här sammanhangen är inte riktigt trovärdigt. Om en tjej frågar så inte fan säger man: "Nä du! Du är allt rätt slapp!!"

• Svar på tråden Hur vet en tjej att hon är trång?
  • Anonym
    Bruce skrev 2009-05-12 22:12:27 följande:
    Ofta när det kommer upp trådar om stora resp. små kukar så är ofta diskussionen ungefär så här:"Jag kände den inte ens och då är jag ändå jättetrång."Hur faaaan vet man det som tjej? Vi killar kan mäta längd och omkrets men hur konstaterar ni tjejer om ni är trånga?Att lita på vad killar säger i de här sammanhangen är inte riktigt trovärdigt. Om en tjej frågar så inte fan säger man: "Nä du! Du är allt rätt slapp!!"
    "Nä du! Du är allt rätt slapp!!" Säger min kille om min mutta och mig.
  • Anonym
    Anonym skrev 2009-05-12 22:13:24 följande:
    "Nä du! Du är allt rätt slapp!!" Säger min kille om min mutta och mig.
    De e ju schysst...
  • Anonym

Därför får jag stock i arslet mest varje dag istället.

• Anonym
    Anonym skrev 2009-05-12 22:14:00 följande:
    De e ju schysst...
    Japp.
  • mama no1

Om hon har fått höra det ofta av olika partners kanske?

BF 26/5 men tror på 6/6
  • Anonym (jess)

Jag har fått höra av flera olika killar att jag är trång utan att jag har frågat. De har sagt det ändå.
    Då känns det som att man kan tro på det.

Däremot är jag grund. Gillar inte långa kukar, det gör ont när de slår i botten.

• Anonym
    Bruce skrev 2009-05-12 22:12:27 följande:
    Ofta när det kommer upp trådar om stora resp. små kukar så är ofta diskussionen ungefär så här: "Jag kände den inte ens och då är jag ändå jättetrång." Hur faaaan vet man det som tjej? Vi killar kan mäta längd och omkrets men hur konstaterar ni tjejer om ni är trånga? Att lita på vad killar säger i de här sammanhangen är inte riktigt trovärdigt. Om en tjej frågar så inte fan säger man: "Nä du! Du är allt rätt slapp!!"
    Tja du, det finns kanske andra sätt att mäta än med måttband eller tumstock.
    Skjutmått?
    Fingrar?
    Morot?
    Liljeholmens?
  • Anonym (nä)

Nä jag tror inte man kan lita på det även om man har flera partners som sagt det. Det verkar vara nåt killar säger.

• Anonym (tjena)

Ja alla funderar vi på olika saker en tisdagskväll....

Man kan ju alltid känna efter... får man knappt in 2 fingrar så är man trång och slinker hela näven in så kanske man behöver jobba på knipövningarna lite....

Så min unge man.... det är så vi vet. ;P

• mama no1
    Anonym skrev 2009-05-12 22:14:01 följande:
    Därför får jag stock i arslet mest varje dag istället.
Svar på tråden Hur vet en tjej att hon är trång?