• pepsigirl

ljudet försvann från datorn efter uppdatering,. hjäääääääääääääääääääääälp

jag gjorde uppdateringarna som ska göras och när den startades om sen så är ljudet borta???

måste ha ljud nuuuu!

Nån datakunnig som vet vad som hänt och kan hjälpa mig!

TACK SOM FAN!!!

KRAM

• Svar på tråden ljudet försvann från datorn efter uppdatering,. hjäääääääääääääääääääääälp
  • lia76

Har du råkat stängt av ljudet?
    Uppdatera drivrutinerna till ditt ljudkort.
    Vad du har för ljudkort vet inte jagm det får du gå til enhetshanteraren och titta efter, om du inte vet själv.
    Sen får du gå till ljudkortstillverkarens hemsida och ta hem drivrutinen och installera in den.
    Om du inte har en cd skiva med drivrutiner, då kan du ta den därifrån.
    Men alltid bra att ha senaste uppdateringarna till maskinvaran.
    Eller så testar du att starta om igen

Stella och Ida
  • xenaa

KAN vara så enkelt som att du behöver starta om datorn igen de händer mig ibland

♥ Leo - o7 ★ Maximilian - o9♥ varmchocklad.blogg.se
  • pepsigirl

alla drivrutiner är uppdaterade som de ska har kollat det...

får testa starta om igen, jag får fan panik här nu hahaha

datorn är ju fan ny så har den pajat efter en vanlig windows uppdatering blir jag galen grrrrr

• lia76
    pepsigirl skrev 2009-05-13 09:37:02 följande:
    alla drivrutiner är uppdaterade som de ska har kollat det... får testa starta om igen, jag får fan panik här nu hahaha datorn är ju fan ny så har den pajat efter en vanlig windows uppdatering blir jag galen grrrrr
    Kan ju säga att windows update och vad gäller uppdateringar till drivrutiner till ljudkort, grafikkort osv inte alltid är de bästa
    Det bästa är alltid att gå till tillverkarens hemsida och ta hem drivrutiner från dem.

Men testa och starta om datorn, hjälper inte det så gå och ta hem en drivrutin
    Stella och Ida
  • Dorogon

Har du installations skivor med drivrutiner?

Om du har de gammla drivrutinerna för kortet är det bara och avinstallera
    dom nya i kontrollpanelen > Läggtil\Tabort program och installera dom
    gammla på nytt igen.

Svar på tråden ljudet försvann från datorn efter uppdatering,. hjäääääääääääääääääääääälp