Lära ungarna shoppa & dricka Latte
Phlippan87, Jösses vad du drar alla över en kam o tokdissar dom?Jag känner flera från Täby och ingen är som du påstår att dom är iaf
Och för att svara på trådstarten så tycker jag det är komiskt att ha ett sånt "läger" och förstår egentligen inte hur man kan komma på det ens, men det finns ju säkert dom som tycker det är en bra sak
Själv skulle jag hellre skicka iväg mina barn på andra saker ![]()
Men vad konstigt. Jag får nästan för mig att det verkar vara andra som också reagerar i den här tråden? hmmmm? Vad konstigt
Hade jag haft massa pengar, tacka fan för att jag skulle tokfixa världens finaste hem till mig o min familj. Utan att tveka och då skulle jag skita fullständigt i om folk tror jag gör det bara för att skryta..
Hur kan man ens tolka att det är att skryta ifall man vill bo fint?
Och jag måste nog säga åt min brorsa i djursholm att det är SKANDAL att hans barn kör moppe överallt och inte har privatchafför.. Och att hans dotter går på förskolan då "såna som han" ska ha tjänstefolk och herregud, det är ju nästan misshandel att han klär på barnen H&M kläder ibland? :-O
(för enligt folk så är väl djursanmänniskor ännu värre än täbyfolk.. har jag hört
)