ny tråd för oss 30+are som försöker att få sitt första barn
Hej, märkte att länken var redan stängd! Hoppas alla hittar hit!!
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m41232270.html
Hej, märkte att länken var redan stängd! Hoppas alla hittar hit!!
www.familjeliv.se/Forum-7-132/m41232270.html
Hoppas77: Det 7 st skulle de frysa på en gång tror jag och sedan fanns det 3 st som de kulle odla några dagar till för att se om de kunde växla till rätt storlek. Jag skulle få ett brev i veckan när de skulle bekräfta har många det blev i slutändan..
Hoppas du får goda nyheter idag så att vi kan ruva tillsammans imorgon!
Lillmyggan: hur går det för dig? Kram
känner mig lite deppig idag! hade massa mardrömmar om att mensen kom så jag vaknade mitt i natten och var tvungen att gå på toan för att kolla att det inte var sant! ...måste verkligen lugna ner mig men et är lite svårt när man börjar känna lite mensvärk!
Hoppas77: hoppas du fick ditt guldägg tillbaka idag
Puffar lite så att ni hittar tråden!
Nya är också välkomna!
tassar in..
Badprinsessa: välkommen! hoppas allt är bra med dig och magen!
Tjuvtestade idag (RD 8) och blev självklart - ...vet att det lite för tidigt men jag håller på bli galen i den här väntan!!...får som mensvärk lite då och då och då känns det som det är helt kört, även om det är en vecka kvar till BIM!!...suck
Hoppas77: hur gick det för dig i torsdag?
vi måste nog lägga ut länkar i deras gästböcker, annars hittar de nog inte hit på ett tag...
Hej!
Tack för inboxningen, annars hade jag nog inte hittat hit!
Har fortfarande småblödningar. Fredag och lördag kom dom igång på eftermiddagen, bara gammalt blod på morgonen. Idag har jag småblödit mest hela dagen. Har lite som mensvärk till och från, ibland mitt på magen, ibland ut mot äggstockarna och ibland i svanken. Mådde lite småilla igår på morgonen men hade samtidigt en hemsk huvudvärk (nästan som migrän) så det kan ju bero på det. Inget illamående idag. Vet inte vad jag ska tro! Men nu är det "bara" 8 dagar kvar tills UL.
Badprinsessan: tack för tipsen! Nu har jag skickat meddelande till flera av oss. Hoppas alla hittar hit nu!
Lillmyggan: välkommen!! har tänk på dig och hoppas att det var bra med er! vilken lidande!!..men håller verkligen tummarna för att det ska gå vägen den här gången för er!
Själv fick jag lite rosa på pappret när jag kissade för någon timme sedan , nu fick jag bara lite brunt. Kan det vara en nidbrödning eller är det för sent för det? (är i RD 9)....detta håller på att knäcka mig!
Hej.
Nu har jag ochså hittat hit, tack för att ni inboxade.
Så var det måndag igen. Skönt med en kortvecka på jobbet.
Ha en bra dag tjejer.
Kram
Nu har jag också hittat hit. Tack fö inboxningen.
Jag lider med dig Lillmyggan. Det är inget kul att leva i ovisshet. Åtta dagar kan vara en hel evighet.