Finns det fler unga föräldrar med många barn?
nu är jag kanske inte jätte ung längre men ser mig själv som ung iallafall. jag är född 86 och väntar nu mitt 4e barn i november. det skulle vara roligt att prata med fler unga föräldrar med många barn
nu är jag kanske inte jätte ung längre men ser mig själv som ung iallafall. jag är född 86 och väntar nu mitt 4e barn i november. det skulle vara roligt att prata med fler unga föräldrar med många barn
kontakta shirley. hon har precis fått sitt sjätte barn. och är ung. född 82 tror jag. riktigt trevlig tej!
hej hopp
Ska börja med att berätta att jag blev 4barns mamma 19 dagar efter min 20 års dag!
:)
Nu är jag 24 (alltså en 85a) och ska ha nummer 5 i november :)
Älskar att vara en ung mamma och allt som hör "mamma rollen" till ! Kul att se att de finns fler unga föräldrar med många barn :)
22 år väntar mitt andre barn=)
18, väntar nummer 2 nu =)
19 år, mamma till en flicka på 6 månader, väntar nr 2 med BF den 6 Januari
jag har precis fyllt 23 och har 3 barn!
Written Fiction skrev 2009-05-13 20:19:39 följande:
Jag är inte så "ung" längre men jag är 28 och har 5 barn, 4 tjejer mellan 4år och 10år och en son på 4månader.
Hejsan! Är 21 år och mamma till en dotter på snart 4 år och en son på 2 år, och väntar nu mitt tredje barn med BF 25 sep.. =)
wow,tänka att det finns fler som jag där ute. barn är livet=)
7barns mamman skrev 2009-06-03 15:10:15 följande:
Hej, är född 87 och har en styvson på 12 + mina tvillingar på 2 år och vår nya bebis på 3 månader
Jag är 20 och väntar mitt 3dje plus en bonus son.. :)
Alltså.. ja kommer själv från en stor familj... vi hade inte en varsin dator bara för vi var många.. inte ens när vi vart större.. begagnade cyklar använde vi etc..
Tycker dagens samhälle är så matrealistiskt så de är inte klokt.. igentligen finns det ingen anledning för barn att ha egna tv, dator etc.. inte förens i senare tonåren.. man ska väl inte prompta för att få dem låsta till sitt rum?
(min ynka åsikt som 24 åring)
Mina barn delar rum just nu, och de går bra. Men det är bara för vi valde att bo i hus framför lägenhet och det fans inte några stora hus till rimligt pris att hyra. så vi bor trångt ett tag och sparar till att köpa ett istället :)